ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

جواب من حقير به دوستان عزيزم در شهواني و امين آقا

سلام به همه دوستان و امين آقا؛من بارها اين مسئله رو تكرار كردم همه
داستانهام نوشته خودم نيست؛حتي بعضي هاش قديميه و حاصل جمع آوري سالهاي
قبل كه بقول معروف جوان بودمه؛من هيج ادعايي نسبت به نويسنده بودن ندارم
1 آدمي هستم عين بقيه؛كجا ديديد فخر بفروشم و ادعا كنم؛دقت كنيد منم
داستانهاي سايت خوب شهواني رو ميذارم توي وبم و ادعا نميكنم نوشته
خودمه؛تا قبل از اين ذكر ميكردم منبع شهواني؛اما وقتي آخرين جواب دوست
عزيز و مورد احترام آدمين رو مشاهده كردم و نظرش رو خوندم باخودم فكر
كردم ايشون تجربش از من حقير بيشتره و طبق نظر ايشون رفتار كردم و دليلي
نديدم منبع رو ذكر كنم؛اما امين آقاي عزيز شما در لوتي هم عضوي خيلي از
داستانهاي من اونجا هم هست و برعكس اما من با اون سايت مشكلي ندارم حتي
مشاهده كردم كاربري داستان عشق يا نامردي من رو بانام خودش فرستاده و
جالبه ازش تشكر كردن و ادامه داستان رو خواستن و اونم باكمال غرور جواب
داده اما ادامشو تا من نذارم خبري ازش نيست و نميذارم؛ادعايي كه درمورد
شما كردم بقوت خودش باقيست داستان عمه دكتر من رو از سايتم برداشتي و با
همون تعداد كلمات و فاصلها در شهواني بانام خودت كذاشتي(البته اكر الان
ويرايش نكرده باشي) خيلي از داستانهاي وبم در شهواني هست(سكس
فاميلي؛سميرا؛سكس با مامان و...) اما فقط شما شلوغش كردي؛من اول ازطريق
ايميل بطور خصوصي توضيح علت كارتو مودبانه خواستم و جندروز صبر كردم تا
جوابتو بشنوم اما جوابي ارسال نكردي؛يعني بمن بي احترامي كردي كه كارت
اشتباه بود؛وقتي كسيكه با احترام و ادب باشما صحبت ميكنه وظيفه شماست با
احترام جواب بديد؛2نيا انعكاس رفتار و كردار ماست؛در همينجا اعلام ميكنم
نويسنده نيستم ادعا ندارم همه داستانهاي وبم نوشته خودم نيست حتي از
سايتهاي سالهاي خيلي قبل هم هست و هركس حرف من رو قبول نداره و منو
دروغكو ميدوني مرد نباشم وبمو تعطيل نكنم حتي حذفش ميكنم و قول ميدم از
داستان و وبسايت داشتن دست ميكشم كه بجز دردسر سودي برا آدم نداره حتي از
دادن 1نظر خشك و خالي زحمت كارت كمتره؛اميدوارم هميشه شاد باشيد و بدون
غم؛يك موقع خداي ناكرده ناخواسته حرفي زدم كه كسي ازمن ناراحت شده
عذرخواهي ميكنم و طلب عفو بخشش دارم حتي از شما امين آقا و كليه دوستان
خوبم؛موفق باشيد و سر بلند*** كوجيك همتون امير ***

13 نظرات:

Unknown گفت...

سلام داداش امير
خودتو ناراحت نكن
از اين مشكلات بعضي وقتا پيش مياد
من همينجا از تمام زحماتت تشكر ميكنم
دمت گرم

با تشكر
حميد

Unknown گفت...

راستي يادم رفت بگم وقتي ميخوام تو سايتت عضو بشم ميگه امكان عضويت غير فعال است
بازم ممنون

با تشكر
حميد

amir-2008 گفت...

امیر خان اگه ادعای نویسنده بودن هم کرده باشی درست گفتی
من 6 ساله تو همه سایت و وبلاگای مشابه داستان میخونم؛واقعا قلم شما جذاب تره
و به واقعیت خیلی نزدیکه.
متاسفانه رقابت تو مملکت ما اینجوریه دیگه
موفق باشی

KIAN_DUBAI گفت...

salam be amir aghaye golem0o0o0n dadash khodeto narahat nakon fekretam dargir nakon haghir ke nisty hich kheili bozorgo ba marami beghole oon aziz ke mige 6sal dare migarde hichja inja nemishe manam migam 4 sale migardamo az vaghty oomadam injaro didam dg hichja naraftam hamishe goftam bazam migam taki yedoooneyi harf nadari hala fahmidam chera eshgh ya namardio nemizari nazar ta service beshan haj amir movafagh bashio payande be harfa ham ahamiat nade hamishe harf ziade MERC BAMARAM

ناشناس گفت...

salam khaste nabashi amir jan be in harfa ahamiat nade be amare bazdid az sitet negah kon karet alie behtarin sito dari hamishe piroz bashi
madi

Unknown گفت...

سلام به همه دوستان بامرام و با معرفتم؛بخدا شرمنده شدم با نظراتون؛مخلص همتونم؛راستش وقتي ديدم داداش امين تهمت بهم زده خيلي ناراحت شدم نميتونم تك تك داستانهارو توضيح بدم ازكجاست يا برا كدوم سايت بده در زمان قبل؛من بجه ميخوام داستان درخواستي بوده منم ادعا نكردم نوشته خودمه؛اول محترمانه با ايميل از آقا امين علت كارشو خواستم ولي اعتنا نكرد و جوابي نداد حالا معترض شده؛مهم نيست برام فقط بخاطراينكه خطاب بمن نوشته بود خواستم جوابشو بدم و نظرات شما رو بياد بخونه و باخودش فكركنه مقصر كيه؟هنوزم سر حرفم هستم و براي ادعاي حرفهام دليل دارم بوقتش دليلمو بيان ميكنم؛سايت جديد هم ظاهرا مسدودش كردن؛برعكس تبليغات دروغشون كه فقط ادعا بود؛مهم نيست؛بهترين جا براي وبسايب بلاك اسبوت كه حرف نداره1جديد ميسازم تا كور شود هركس نميتونه ببينه و بريد همونجا دوستيابي آنلاني و حالشو ببريد؛از همتون ممنونم؛فداي شما

Unknown گفت...

سلام به همه دوستان بامرام و با معرفتم؛بخدا شرمنده شدم با نظراتون؛مخلص همتونم؛راستش وقتي ديدم داداش امين تهمت بهم زده خيلي ناراحت شدم نميتونم تك تك داستانهارو توضيح بدم ازكجاست يا برا كدوم سايت بده در زمان قبل؛من بجه ميخوام داستان درخواستي بوده منم ادعا نكردم نوشته خودمه؛اول محترمانه با ايميل از آقا امين علت كارشو خواستم ولي اعتنا نكرد و جوابي نداد حالا معترض شده؛مهم نيست برام فقط بخاطراينكه خطاب بمن نوشته بود خواستم جوابشو بدم و نظرات شما رو بياد بخونه و باخودش فكركنه مقصر كيه؟هنوزم سر حرفم هستم و براي ادعاي حرفهام دليل دارم بوقتش دليلمو بيان ميكنم؛سايت جديد هم ظاهرا مسدودش كردن؛برعكس تبليغات دروغشون كه فقط ادعا بود؛مهم نيست؛بهترين جا براي وبسايب بلاك اسبوت كه حرف نداره1جديد ميسازم تا كور شود هركس نميتونه ببينه و بريد همونجا دوستيابي آنلاني و حالشو ببريد؛از همتون ممنونم؛فداي شما

Unknown گفت...

امیر جان چطوری من از مخاطبان وبلاگت هستم و هر روزه برای اینکه ببینم آپ کردی یا نه سر میزنم لطف کن اگه میشه این تصویریها را بذار خیلی عالی بودن در ضمن وقتی از 4shared دانلود میکنم هم بعضی ها ارور میده لطف کن درستش کن حشرم زده بالا

ناشناس گفت...

با سلام به امیر خان خسته نباشی
من ایمیل هام رو چک نمیکنم وگرنه حتما جواب ایمیلتو میدادم حالا هم بهتره این بحث رو تمام کرده و در کنار هم کار کنیم اگر هم از دسته من ناراحتی من معذرت میخوام
من برای این که مشهور بشم داستان نمیذارم که بخوام داستان کسی رو بدزدم فقط برای خوندن بچه ها میزارم
امیدوارم ای بحث تموم شه ودیگه شما هم ناراحت نباشی
aminagha

ناشناس گفت...

با سلام به امیر خان خسته نباشی
من ایمیل هام رو چک نمیکنم وگرنه حتما جواب ایمیلتو میدادم حالا هم بهتره این بحث رو تمام کرده و در کنار هم کار کنیم اگر هم از دسته من ناراحتی من معذرت میخوام
من برای این که مشهور بشم داستان نمیذارم که بخوام داستان کسی رو بدزدم فقط برای خوندن بچه ها میزارم
امیدوارم ای بحث تموم شه ودیگه شما هم ناراحت نباشی
aminagha

ناشناس گفت...

امير جان گند کار امين اقا و بقيه دوستاش در اومده تو خودتو ناراحت نکن ما همه از تو پشتيباني ميکنيم چون به مرام و معرفتت اعتقاد داريم تو هم کارت رو ادامه بده چون حق با تو هستش تازه خوب کاري هم ميکني که داستان هاي شهواني رو بدون ذکر منبع ميذاري من خودم هميشه طرفدار تو هستم چون آدم با شخضيت و خوبي تو دنياي اينترنت خيلي کمه.

مجید گفت...

سلام امیر جان دوستان راست میگن حق با توست و مثل همیشه حق به حقدار می رسه و امین آقا هم که اعتراف کرد به کارش پس بهتره خودت رو نارحت نکنی و به داستان نویسی ادامه بدی و لازم به ادعا کردن نیست چون همه دوستان می دونن تو یک داستان نویس (نویسنده) واقعی هستی.
راستی جوابت رو خوندم راست میگی من اصلا به ساعت آپ کردنت دقت نکردم شرمنده ام داداشی اما بابای خوب و رسم خانوادگی رو که قولش رو دادی زود تر بزار اگه داستان هایی مثل بابای خوب و آموزش سکس به دخترهام رو داری برامون بزار.

من از همینجا از طرف خودم و دوستان عزیز دستت رو به خاطر زحمات فراوانی که برای تایپ کردن داستان ها می کنی می بوسم.

بای

Unknown گفت...

سلام به همه دوستان عزيز وتشكر از همه؛شرمنده الطاف همتونم؛سلام به امين آقا؛دوست عزيزم من با شما مشكلي ندارم فقط ديدم درشهواني مطلبت رو خطاب بمن نوشتي خواستم مانند شما دروبم جواب شما رو بدم؛منهم داستان نوشتن و كذاشتن در وبمو بخاطر معروف شدن انجام نميدم؛مرسيكه بمن سر زدي و اميدوارم ازمن ناراحت نباشي؛من از هيجكس حتي شما كينه ندارم و مخلص همتون هم هستم؛از امشب هم مجددا در خدمت همه هستم و افتخارم ميكنم به دوستي با همتون؛فداي شما بشم؛امير

 

ابزار وبمستر