ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مهسا حشری

مهسا 24 ساله با موهای کوتاه سینه های سایزه 80 و سفت و داغ چشمهای عسلی و قد بلند و متاسفانه باکره, آشنایی ما خیل طول کشید تا به مرحله ملاقات نزدیک برسه, اما تو این مدت بغییر از حرفای سکسی مهسا webcom از سينهاي سفت و شق كردش نشون ميداد چوچولش رو ميماليد و با صداي من ارضا ميشد.تا يه روز قرار گذاشتيم خيلي عاشقانه همديگر و ببينم چون فكر ميكرد وابستگي عاطفي داريم در صورتي كه اقتضاي اولين سكس همه دخترا زود دل ميدن, بايد طوري وانمود كنين كه فقط با خودش هستي و به هيچ كسي ديگه فكر نمكني.خلاصه اون لحظه' معود رسيد كه ما پسرا هر كاري واسش ميكنيم, يك شب قبل از اينكه همديگر و ببينم قرار گذاشتيم چي جوري سكس داشته باشيم, تفلك يادش نبود وقت پريودش نزديكه, اون شب انقدر سكسي حرف زديم كه من نتونستم طاقت بيارم ساعت 4 صبح بود از شق درد داشتم ميتركيدم تا تصميم گرفتم برم قزوين دنبال مهسا چون تهران دانشجو بود رفت آمد واسش مشكلي نداشت بلاخره با يه كيره شق كرده پشت فرمون خودم و بهش رسوندم, مهسا كه اولين بار توي جاده سرد و خلوت تهران قزوين منو با موهاي بلند و صورت اصلاح نكرده ديد خيلي شوكه شد ولي چاره نداشت بايد سوار ماشين مي شد يه خورده كه باهم حرف زديم ا آروم تر شد طوري رفتار كردم كه راحت باشه قشنگ براندازش كردم اونم منو بر انداز كرد هيچي كم نداشت نميدونم چي جوري تصميم گرفته بود از اين طريق اولين رابطه سكسيش رو داشته باشه منم نذاشتم روياهاش خراب بشه تا تهران باهاش ور رفتم خجالت ميكشيد اما مي خواست بيشتر بمالمش جاده ديگه تموم شده بود رسيديم تهران مهسا هم امتحان دانشگاه داشت قرار شد اگه دير نرسه سر جلسه بعد از امتحان با هم باشيم و اگه دير برسيم جريمه من اينه كه بيخيال مهسا بشم آلبته همه' دخترا از اين قول شرط ها ميزارن تا يه خورده ناز بكشيم.ما دير رسيدم به دانشگاه اما خوشبختا امتحان برگذار نشد.مهسا كه برگشت اين خبر و به من بده خيلي خوشحال بود از دانشگاه تا كناره ماشين ميدويد ديگه فكر جفتمون اين بود با هم باشيم فكر كنم مهسا تو همين وقت فهميد كه پريود شده, تا به سمت خونه' من حركت كرديم, وقتي رسيديم درب خونه هر كاري كردم نيومد تو از من اسرار از مهسا انكار اي بابا جلوي درب خونه هم نميشد انقدر معتل كرد تا همون اطراف شروع كردم به دور زدن.ازش پرسيدم چيشده بهم نگفت تنها جوابي كه داد:يه دفعه ديگه ميام الان نميتونم !! و تا اينو شنيدم فهميدم كه پريود شده و اشاره كردم اشكالي نداره بيا بريم خونه بهات كاري ندارم اونم راضي شد.همين كه پامون و گذاشتيم تو خونه من از شق درد ميخواستم هرچي زود تر او سينه هاي سفت و خوشگلش و از نزديك ببينم مانتو و تاب رو از تنش در آوردم تا جا داشت سينه ها و گردنش رو خيس و ليز كردم انقد مكيدم كه راحت بشه شلوارش رو در بيارم باور كنين بلد نبود لب بگيره يا لب بده انقدر ناشي عمل ميكرد كه دندوناش به دندونام ميخورد اما كاملا در اختياره ام بود بدنش داغ داغ داغ وقتي خودمو مي چسبوندم به سينه هاش تنم مي سوخت تا خودش فهميد كه ميخوام شلوارش رو در بيارم و رفت دستشويي منم جاش رو درست كردم پارچه انداختم تا خون نريزه زمين وقتي از دستشوي برگشت زيپ و دگمه شلوارش باز بود نشستيم دستم رو كردم تو شرتش تا احساس نكنه من از اين قضيه ناراحتم.بيشتر از اون نميشد بمالم براش شورت و شلوار رو در اورد دمر دراز كشيد فضا يه جور بود كه هرچي مخواستم قبل از اينكه بگم خودش انجام ميداد كيرم رو چسبوندم به كونش و براي اينكه ليز بشه و لذت ببره كلي با آب دهن سره كيرمو به سوراخ كونش ماليدم خون آب كسش سورا خو خيس خيس كرده بود يواش يواش فشار دادم تا سوراخ باز بشه وقتي سره كيرمو تو كونش احساس كردم انگار با كش دوره كيرمو فشار ميدن خيلي سوراخ تنگ بود اصلا دلم نميومد فشار بدم اما سر خور د تا ته گرم و خالي با اينكه ناشي بود فكر نميكردم كونش انقدر تميز باشه شروع كردم تلنبه زدن تا سره كيرم به نقطه حساس ميرسيد دوباره فشار ميدادم اونم لذت ميبرد و داشت ارضا ميشد ا, كنترل ارضا شدن منم دست خودم بود چند بار كش دادم تا اونم حسابي حال كنه يه خورده هم خشن تلنبه زدم تا ببينم اينطور براش خوبه يا نه با اون همه شهوتي كه من ريخته بودم ميدونستم اندازه يك استكان آبم مياد وقتي ديدم ديگه شل شده همش رو ريختم تو كونش تا ته فشار دادم كه جا بشه با اين وجود بعد از چند دقيقه كه كيرم و كشيدم بيرون باهاش كلي هم اب اومد اين صحنه خيلي عالي بود كيرم راسته راسته انگار مهسا هم همين رو مي خواست دوباره فرو كردم با هر چي قدرت و سرعت تلنبه ميزدم مهسا هم جيغ ميكشيد ميگفي محكمتر و خودش همكاري ميكرد كونش رو سفت و شل تا تو همون حالت خشن دوباره اب من اومد جفتمون خيس خيس شديم از گرما زود پنجره رو باز كردم وقتي مهسا از جاش بلند شد تازه فهميديم چه اتفافقي افتاده همه خون پريود ريخته بود منم به مهسا نوار بهداشتي دادم تا راحت باشه استراحت كريدم و تا همين امروز دوستي ما ادامه داره هر وقت نيازه سكسي داشته باشيم قرار ميزاريم البته مهسا جزو تنها كسايي هست كه من باهاش ادامه دادم اكثرا بعد از سكس تكراري ميشن حتي بعد از يك بار سكس مدت 6 ماه مهسا بيشتر از 60 بار اومده خونه من و از پشت حال كرديم اما هيچ وقت خاطره اولين سكسش در وضعيت پريود فراموش نميكنه..پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر