ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

کیر من و کوس خاله جونم قسمت دوم

یکجا شروع به تند کردن انگشت کردنم کردم که دیدم خیلی داره اینور اونور میشه نگو نزدیک ارگاسمش بوده.ارگاسم دخترا طوریکه میتونه حتی نزدیک یک دقیقه طول بکشه بستگی به محیط داره اما وقتی به ارگاسم میرسن چون تمام سیستمای عصبیشون عجیب و غریب میشه بعضی هاشون نمیذارن کردن ادامه پیدا کنه تا وقتی ارگاسم تموم بشه این هارو بعدا فهمیدم.بعد شروع به لرزیدن کرد فهمیدم به ارگاسم رسیده.با توجه به تجربه پسرونه ی خودم که موقع جلق وقتی آب داره میاد ما دوست داریم جلق تندترشه و ادامه پیداکنه برای همون دختره هم سرعت دستمو به آخرین حدم رسوندم و اونم جیغغغغغغغ میکشید.چون خونه ویلایی بود صدا بیرون نمیرفت.منم تند تند داشتم انگشتش میکردم دستشو آورد سمت دستم تا نذاره ادامه بدم منم با یه دست آزادم 2 تا دستشو گرفتم و بکارم با قدرت بیشتری ادامه دادم خلاصه دیوونه شده بود و نزدیک 1-2 دقیقه توی ارگاسم واقعا شدید بود که تممم بدنش داشت میلرزید.بعد که ارگاسمش تموم شد نای حرف زدن با منو نداشت بعداز 5-6 دقیقه با صدای ضعیف گفت تا حالا توعمرم همچین ارگاسم وحشتنکای نداشتم.قلبم هنوز داره مثل چی میزنه.من گفتم تازه هنوز نکردمت؟؟ فکر کردی تموم شده؟؟؟ بعد کیرررررررررررمو بردم سمت صورتش انداختم تودهنش حتی اگه نمیخواست برام ساک بزنه توی اون وضعش ناچار بود.بعداز اینکه اولین ساک رو زد گفت این دیگه چیههههههه؟؟؟؟ گفتم کیررررررره ه ه مگه ندیدی؟؟؟ توکه کارت اینه؟؟ گفت من کیررر زیاد دیدم اما مثل این ندیده بودم؟؟؟ گفتم مگه چشه؟؟؟ گفت از چیش بگم کلفتیش؟؟؟ درازیش؟؟؟ ظاهر کشیدش؟؟؟.گفتم حالا بده یا خوبه؟؟؟ گفت بد یا خوبیش با من نیست که بگم اما اکثرا آرزشون که شوهرشون همچین کیررررری داشته باشه خلاصه من با خودم گفتم این جنده داره خایه مالی میکنه که پول بیشتر بگیره تموم حرفاشو ازاین گوشم شنیدم ازاون گوشم درش کردم حالا نوبت کیرررررررمممممم رسیده بود که برای اولین بار کووووووس کنههههه.کیررررمو گذاشتم دم کووووسش یک کم سخت میرفت توششششش.درآوردم دستمو کردم توکوووووووسش یکم از اون همه آبی که توی کوووووسش جمع بود ریختم روکیررررممممم و دم دروازه کووووووسش تا راحت تر بره توششششششش بعد دوباره سعی کردم ایندفعه بهتربود سرکیرررم وارد شده بود ولی باز تنگ بود.دختره اشکش دراومده بود میگفت وااااااییییییییییی مردمممممممممم خدااااااااااا.این چیههههههههههههه 5 تا انگشت کردی توکووووووووسم هیچی نشد.این همه کیررررررررو جا دادم هیچ چی نشد این چیههههههههه؟؟؟؟.منم به حرفاش اصلا گوش نمیدادم تموم فکرم کردنش بود.بعد کلی فشارررررررررر آوردم و کیرررررررمو تقریبا 3/4 رو کردم توی کووووووسش دیدم صورتش قرمزه و داره جیغهای وحشتناک میزنه.گفتم ساکتتتتتتتت؟؟؟ سرشو کرد تو بالشت صدا خیلی کمتر شد تمرکزم بالاتر رفت و شروع به عقب جلو کردن کردم.با کاندوم داشتم میکردم.توی کوووووسش خیلی داغ غ غ غ بود ابشم که فوران کرده بود.کیرررررررمممممو عقب جلو میکردم.ولی میخواستم تا تههههههههه بکنم توششششششش.زور میزدم ولی نمیرفت سرشو بالا آورد دیدم اشک توچشماش جمع شده گفت بابا دیگه جاااااااا ندارممممممممم بسهههههه.بهش گفتم الان برات بازش میکنم فشارررررررررمو بیشتر کردم.واقعا کووووووس زن یه چیز عجیبیه هرچقدر بخوای جا باز میکنه.با فشاررررررررررم دیگه داشت گریه میکرد کیرررم تقریبا تا تهههههه توشششششششششش بود.دلم براش سوخت گفتم خب بابا درش آوردم دیدم سوراخ کوووووسش همینطور باز مونده و توشو میشه دید.قرمز قرمز بود.گفت بده کیرررررتو به من.دادم بهش شروع به جلق زدن کرد گفتم داری چیکار میکنی؟؟؟ گفت غلط کردم پول نمیخوام بده تمومش کنم.گفتم اینطوریکه نمیشه تازه من میخواستم کونتو هم بکنم؟؟؟گفت چییییییییییییی کوووووسم جواااااااب این کیرررر رو نمیدهههههههه میخوای بکنی توی کوووووووونم نهههههههههههههه.گفتم ارررررررههههه زود کاندومو از سرکیرم برداشت و کیرمو کرد تو دهنش خیلی حرفه ای بود.دیگه چون داشتم حال میکردم چیزی نگفتم.تند تند برام میخورد کاندوم رو هم برداشته بود خیلی حس عالی داشتم.با این حال آبم خیلی دیراومد و طوری شد که دختره یه چیزایی میگفت که نمیدونستم اصلا همچین کارایی هم میشه کرد؟؟؟ گفت اسپری بی حس کننده زدی و یا چمودنم چی چی زدی؟؟ گفتم نه بابا برای چی؟؟ گفت چرا پس آبت نمیاد؟؟؟ گفتم نترس میاد.خلاصه بعد ازکلی ساک زدن رفتم توی آسمون ها و دختر که تموم آرایشش بخاطر گریه ش بهم خورده بود بعد بلند شد دوباره آرایش کرد گفت من تا بحال همچین کیری جز توی تلویزیون و فیلم سوپر جای دیگه ای ندیدم.دیگه یواش یواش داشت باورم میشد که کیرم بزرگه.گفتم یعنی مشکلی داره؟؟؟ گفت نه اما بعضی ها فقط درازن بعضی ها کلفت بعضی ها سرشون کلفته و یا ته شون و....تازه اکثرا آبشون با ساکی که من میزنم زیر 2 دقیقه میاد اما توهم کیر یدست صاف کلفت و دراز داری آبتم دیر میاد.نکنه دارویی چیزی مصرف کردی و یا عملی کردی ؟؟؟ منم دو تا فحش بهش دادم که تو سوسول نارنجی هستی و... خلاصه من هنوز لخت بودم اون لباسشو پوشید و گفت هم حال کردم و هم مردم بخاطر همین تا چندروز کار رو باید تعطیل کنم.امروز کلی قرار داشتم.ازاتاق رفت بیرون منم اومدم برم دستشویی تا سرکیرمو بشورم.در رو که باز کردم دوستم و سارا رو دیدم که به کیر من زل زدن.سارا چشاش گرد بود.مهناز برگشت بهش گفت این چیههههههههه بابا به درد تو میخورد.خلاصه منم که دیگه اصلا بعداز خالی شدن حس دختر رو ندارم رفتم دستشویی و این جریان گذشت.دوست ماهم توی مدرسه جریان رو تعریف کرده بودن و همه از این به بعد یک آقا پشت سر اسمم میذاشتن کلی حال کردم.حتی جلوی معلمها هم منو با آقا صدا میکردن که معلمها کلی شک کرده بودن.من تازه فهمیده بودم که کیرم خیلی بزرگه و از جنده کردن هم خوشم نمیومد رفتم دکتر تا بفهمم جریان این کیر گنده من چیه؟؟؟ دکتره مرد بود نیگاه کرد و گفت کیرت کاملا سالم و جالبه ورزش خواصی میکنی؟؟؟؟ گفتم نه چطور؟؟؟ گفت این صافیش و این فرم اندازه و همینطور تخمهات خیلی بنظر روشون کار شده.من سوالی که برام مهم بود رو پرسیدم اقای دکتر این ایراد داره یا نه؟؟؟؟ گفت نه تنها ایراد نداره بلکه خیلی هم خوبه الان همه مردا میان پیشم تا یکی از چیزایی که تو داری رو داشته باشن.گفتم برای سکس مشکل ساز نمیشه؟؟؟ گفت البته برای زن یک کم اولش سخته ولی اگه تو وارد باشی چند دفعه اولت شاید نتونی اون کاری رو که میخوای انجام بدی اما یواش یواش زنتم غیرمستقیم گفت که گشاد میشه و لذتی که اون از این کیر میبره هیچکس نمیبره تازه این کیر جوابگوی گشادی بعد از زایمانم هست یعنی هرکی زن تو بشه از لحاظ سکسی زن خوشبختی خواهد بود.منم خوشحال که مشکلی نیست و اومدم خونه چند روزی تو فکر کیرم بودم و بحرفهای دکتر فکر میکردم مخصوصا اون جایی که گفت ورزش خواصی میکنی؟؟ یکدفعه دوزاریم افتاد که نکنه این کیرم بخاطر کارای خالم اینطوریه؟؟؟؟ بعد که حرکاتش یادم اومد دیدم بله کار اونه شاید قبل از دکتر رفتنم این جریانو میفهمیدم ازخالم متنفر تر میشدم اما الان فهمیدم که چه کاری برام کرده.الان که تقریبا 18 سالم داشت تموم میشد افتخار میکردم کیری دارم که هیچکس نداره.باخالم خیلی خوبتر صحبت میکردم.هرکاری که میخواست براش انجام میدادم.شک کرده بود اما چیزی نبود که بخواد بهش شک کنه.خلاصه من تازه چشمم باز شده بود از خودم اطلاعات داشتم.کوس کرده بود.فیلم سوپر و.... دیده بودم.بعد رفته بودم تو نخ خالم برای اولین بار اون رو نه به چشم خاله بلکه به چشم یک زن دیده بودم خالم جدا میگم خیلی جوون مونده بود نمیدونم چیکار کرده بود ولی هنوز کلی خواستگار داشت منکه تا 2 سال پیش کیرمو دست خالم میدادم خیلی جلو بودم حالا دیگه هدفم کردن خالم بود.شروع به نقشه کشیدن و فکر کردن کردم.نقشمو اینطوری پیاده کردم چون من شرتک توی خونه میپوشیدم همیشه موقعیت لخت شدن رو داشتم پشم کیرمو همیشه میزدم.کلی با صابون میشستم و بوی خوب میداد.خلاصه من از اون روز شروع کردم به لخت شدن جلوی خالم کیرررمو ازهرطریق بهش نشون میدادم.به دستش میزدم اما اون اصلا بهم رو نمیداد دیدم اینطوری نمیشه.دیگه اون دورانی که بخواد با داد و بیداد منو از یک کار منصرف کنه گذشته بود خودشم اینو خوب میدونست.سعی میکرد همیشه یه نفر خونه باشه وقتی میاد خونه ی ما.اما برام مهم نبود.کیرمو راست میکردم مینداختم توی شرتکم اگه کسی خونه بود حتما موقعی پیش میومد که خالم باهاش فاصله بگیره مثلا بره یک اتاق دیگه.من کیرمو که راست میکردم میبردم طرفش یکدفعه از زیر شورتکم درمیاوردم و بهش لبخند میزدم اوایل سعی میکرد مثل قدیم با دستور و غیره منو از اینکار منصرف کنه.اما بعدا اومد با کلک و چرب زبونی.ولی فایده نداشت.من بکارم ادامه میدادم و هردفعه که میدیدم اون بیشتر کم میاره.بیشتر جلو میرفتم چون تا 2-3سال پیش به کیرم دست میزد.نمیتونست دیگه منو تهدید به گفتن بکسی کنه چون اونوقت منم ماجرا رو براشون تعریف میکردم اینو خودش میدونست.توی یک باتلاق گیر کرده بود که هر روز بیشتر توش فرو میرفت.منم کیرمو هرروز بهش میچسبوندم.از پشت بی هوا با سرعت کیرمو میزدم به کونش .اما زرنگ بود حواسشو جمع کرده بود و دیگه فرصت بمن نمیداد.من دیگه انقدر توی خطش بودم که حتی پریودهاش رو هم میدونستم.کم کم من زرنگتر شدم به بهونه های مختلف میرفتم خونه مادر بزر گم اینا مادر بزرگم که پیر بود نمیفهمید چی به چیه.اونجا دوباره شروع به گیر انداختن خالم میکردم.اما هنوز پا نمیداد.فهمیدم این هیچوقت راضی نمیشه و خیلی سفت و سخته.با خودم گفتم این که بکسی نمیتونه چیزی بگه پس باید به زورم شده این رو کنم.برنامه رو عوض کردم حالا دنبال موقعیت بودم که زوری هم شده بکنمشششش.ادامه دارد...

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر