ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان سارا

من علي ساکن کرج هستم و 19 سال سن دارم مامانم اسمش سارا هست. اصليتن ارمنی هست حدود 37 سال سن داره و بابام حدود 45 سال سن داره وکارمند يکي از شرکتهاي اينجا هست که يک ماه شيف شب ويک ماه شيفت روز کار ميکنه. الان ساعت 3بعد از ظهر هست و بابام خوابيده تا شب بره سر کار. مامانم داره خياطي ميکنه. يه دامن کوتاه و يه تي شرت پوشيده که نوک پستونش از زير لباسش معلومه. مثل اينکه سوتين نبسته. امنم هيکل خوبي داره البته قدش يکم کوتاه هستش حدود 160.هميشه وقتي مامانم ميخواد بره حموم چند تا از لباسهامو با خودش ميبره وتوي حموم ميشوره. يک با رشرتمو انداختم توي لباس چرکام و اتفاقا حمون روز مامنم لباسها رو برده بود توي حموم تا بشوره. وقتي از حموم بيرون اومد شروع به پهن کردن لباس ها کرد و بعد از اينکه کارش تموم شد اومد پيش من و گفت شرتت خيلي لکه داشت. مگه بهداشتو رعايت نمي کني. گفتم چرا مگه چي شده اونم گفت از اين به بعد بايد شرتتو خودت بشوري.منم گفتم باشه. اينو گفت ورفت توي اتاقش تا استراحت کنه. تقريبا يک ماه از اين قضيه گذشته بود و باز هم پدرم شب کار شده بود. شب وقتي که خواب بودم به ارزوم رسيدم داشتم خواب سکس با مامانمو ميديدم وبا دست خودم داشتم لباسشو در مي آوردم و همش اين جمله رو تکرار ميکردم.. مامان بزار پستون تو بخورم.مامان مثل بچگي هام به من شير بده در همين حال بودم که يدفعه ابم اومد و همش ريخته شد روي شرتم و منم از خواب بيدار شدم و رع رفتم حموم ويه دوش گرفتم و اومدم توي اتاقم. وقتي به ساعت نگاه کردم ديدم ساعت 3 نيمه شب هست. يه چيزي نظر منو به خودش جلب کرد. برق اتاق مامنم روشن بود. يواشکي رفتم توي اشپزخونه بين اتاق من واتاق مادرم اشپزخونه هست که به تراس راه داره.رفتم توي تراس واز گوشه پنجره يواشکي توي اتاق رونگاه کردم.واي چي داشتم ميديدم.خيلي برام جالب شده بود.ولي هوا هم سرد بود وهم باراني. رفتم به اتاق خودم ولباس گرم پوشيدم و زير پتوي خودم يه بالش گذاشتم تا کسي نفهمه که من بيرون هستم. رفتم توي تراس و مشغول نگاه کردن مامانم شدم. مامانم داشت ماهواره نگاه ميکرد.روي کانال xxl بود و داشت يه فيلم نيمه رو توي کامپيوتر خودش ذخيره ميکرد. طوري نشسته بود که پشتش به من بود واسه همين خوب نمي تونستم ببينم که فيلم چه اثري روش گذاشته.همش تکون ميخورد ولي نمي دونستم داره چي کار ميکنه.فردا صبح وقتي که از خونه رفت بيرون تا خريد کنه رفتم سراغ کامپيوتر وهرچي گشتم نتونستم فيلم رو پيدا کنم. فکر کنم فيلم رو توي يکي از فايل ها پنهان کرده بود.يه دفعه يه فکري زد به کلم.. رفتم ويه فيلم سوپر آوردم وريختم توي هارد کامپيوترش و ايکونشم گذاشتم روي دکستاب و زود رفتم اتاق خودم.تو فيلم 6 تراک بود که توي هر تراک يه پسر جوون و يه زن حدودا 40 ساله به عنوان مادر و پسر داشتن سکس ميکردن.شب که شد موبايل رو گذاشتم رو شارژ و به مامانم گفتم که من خسته ام وامشب زودتر ميخوابم.بهش شب بخير گفتم ورفتم توي اتاقم.موبايل رو از برق کشيدم و منتظر شدم تا مامان برق ها رو خاموش کنه وبره توي اتاقش.تا ساعت 1 شب منتظر شدم. وقتي مامنم برقها رو خاموش کرد ورفت توي اتاقش منم مثل شب قبل يه بالش گذاشتم زير پتو وحسابي صحنه آرايي کردم تا همه چيز طبيعي باشه.يواشکي رفتم توي تراس و از گوشه پنجره يه نگاه انداختم وديدم مامانم داره لباس عوض ميکنه.چون برق اتاقش خاموش بود وفقط نور مونيتور اتاق رو روشن کرده بود اين امکان وجود نداشت که بتونه از پشت شيشه منو ببينه.تازه شانس اورده بودم که اون شب هوا خوب بود وروي شيشه بخار نبسته بود.وقتي ملمن لباس خوابشو پوشيد رفت ونشست پشت کامپيوتر ومشغول گذاشتن اهنگ بو د.اينو وقتي مه مديا پلير رو باز کرد فهميدم.اخه مامان واسه ديدن فيلم هيچ وقت از مديا پلير استفاده نميکه.وفقط از واسه ديدن فيلم استفاده ميکنه. موبايلم رو در اوردم ومشغول فيلم برداري شدم در اين مواقع هست که ادم به قابليت هاي پي ميبره گوشي رو گذاشتم روي حالت فيلم برداري در شب و مشغول بع فيلم برداري شدم. مامنم متوجه يه ايکون اضافي روي دکستاب شده بود وقتي که روي ايکون کليک کرد ديد فايل تصويري هستش .يکي از فايلها رو باز کرد ومشغول نگاه کردنش بود که ديدم بلند شد ويکدفه برگشت.سريع خودم کشيدم کنار. حدود 2_3 دقسقه از وضعيت داخل اتاق خبر نداشتم. وقتي دوباره اومدم پشت پنجره ديدم که مامانم روي تخت خودش دراز کشيده وداره با خودش ور ميره دوباره از مامنم فيلم گرفتم در همون حال دوربين رو روي صفحه مونيتور زوم کردم واز فيلم هم فيلمبرداري کردم. ديدم امانم از روي تخت بلند شد ورفت توي حموم. منم سريع رفتم و فيلم رو از گوشي موبايل ريختم توي کامپيوتر خودم و خوابيدم. فردا صبح منتظر بودم که مامان از خونه بره بيرون. اما نرفت هرچي صبر کردم نرفت.شب که شد يه فکري به سرم زد. به مامان گفتم که ويندوز سيستم من بالا نمي ياد و کلي کار دارم که بايد انجام بدم.ازش خواهش کردم که اجازه بده با سيستم اون کارمو انجام بدم.مامان اونقدر سرگرم کارش (خياطي ) بود که يادش رفت روي دکستابش فلم سوپر هست.بالاخره راضيش کردم ورفتم روي کامپيوترش و مشغول شدم. يه فيلم ديگه که مربوط به سکس مادر و پسر بود ریختم توي هارد و جاشو با فيلم هاي قبلي عوض کردم. فيلم در حال کپي شدن بود که يکدفعه مامانم اومد توي اتاق و گفت اون سي دي چي هست که داري کپي ميکني و منو بلند کرد وخودش نشست.خواستم سي دي رو در بيارم که فت بزار ميخوام ببينمش. رفت روي فيلم و نگاه کرد و هيچ عکس العملي نشون نداد. خيلي آروم به من گفت اي شيطون پس اون فيلم ها تو ريختي توي هارد کامپيوتر. من فکر کردم بابات اينها رو گذاشته تا من ببينم. کير من در اين لحظه به اخرين سايز خودش رسيده بود واز زير شلوار خيلي مشخص شده بود. مامان دست منو گرفت و برد روي تخت و گفت از کي تا حالا پسر من به من علاقه مند شده و دستشو اورد روي کيرم و اونو گرفت. و از زير شلوار بيرون اورد وگفت واي چه بزرگه.اصلا فکر نمي کردم که کير تو ايقدر بزرگ باشه. حالا فهميدم چرا شورتت کثيف ميشد آخه بار زيادي توش بود.يواش يواش پيرهنمو در اورد ومنو کاملا لخت کرد. وگفت دوست داري منو لخت کني منم با اشتياق فراوان شروع کردم. جاي شما خال چه ميوه هاي رسيده اي بودند.شروع کردم به ليسيدن بدنش و مامانم همش داشت منو نوازش ميکرد وبا کيرم بازي ميکرد.داشتم نوک پستون راستش رو مي خوردم که يکدفعه احساس کردم پام خيس شده به مامان گفتم اين چيه گفت هيچي حالا وقتشه بايد بکني توش. منم کيرمو کذاشتم توش. مامان يه اه کشيد افتاد روي تخت و منو روي خودش فشار داد. کمرم داشت خورد ميشد که کفتم ولم کن کمرم درد گرفت.مامان بهم گفتم که براش تلمبه بزنم و منم شروع کردم. کيرم اونقدر بزرگ شد که ديگه داشت ميشکست. وي آسمونها بودم انقدر با قدرت تلمبه ميزدم که مادر داشت جيغ ميکشيد ولي جلوي دهنشو با دست گرفتم.مامانم ديگه کارش تموم شده بود منو بلند کرد و روبروي خودش نشوند و محکم منو در آغوش گرفت وبوسيد. بوي عرق لاي پستونش منو مست وخراب کرد و اونو خابوندم و کيرمو گذاشتم لاي پستونش و با دو سه تا تلمبه ابم ریخت وسطش. خيلي حال کردم تا حالا اينطوري سر حال نبودم سه برابر موقعي که جلق ميزدم اب ريختم وسط پستوناش. اين کارو از فيلم يادگرفته بودم. مامانم بلند شد ورفت حموم و منم همراهش رفتم. توي حموم هم يه بار ديگه ازش خواستم واسم جلق بزنمو باز هم اب زيادي ريختم روي دستش و همونطور با اب کيرم داشت برام جلق ميزد که ديگه از درد فرياد کشيدم و از جا پريدم...چه خواب خوشي بود. وقتي صبح شد ديدم مامانم يه جور ديگهاي نگام ميکنه. به من گفت که ديشب توي خواب حرف ميزدي اونم با صداي بلند.چه خوابي ميديد. گفتم هيچي و زود رفتم توي اتاقم و دوباره اون فيلمي رو که با موبايل گرفتم رو يه بار نگاه کردم.خيلي خوب همه چي واضح افتاده.پایان

1 نظرات:

ایرانی گفت...

جالب بود .فقط دوسه بار باید بخونیش تا متوجه شی که از کجا به بعدش خواب بوده ..ایرانی.

 

ابزار وبمستر