ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دوست زنم سحر

ماجرا برمیگرده به 4 ساله پیش.من حدوده 5 ساله که ازدواج کردم و خیلی اهل سکس هستم.تو خانواده پدریم ضرب المثلی که میگه نون نباشه ولی سکس باشه.پدرم حسابی اهل گاییدن و به هیچکسی رحم نمیکنه بخاطر همین مسئله یک بار تا دم مرگم رفته اما خانمم خوشگله و اندام ظریف و خواستنی داره.منم خیلی اونو میکنم.تا اینکه مدتها قبل متوجه شدم موقع سکس همیشه از خانمها یا دخترای دیگه برام میگه حتی از کوس خواهرش یا دوستاش.یک شب درحین کردن پیشنهاد گاییدن سحر رو که یکی از دوستاشه بهم داد.من اولش شاخ دراوردم و نمیدونستم که چی میگه؟؟؟؟؟  فکر کردم که داره منو امتحان میکنه برای همین اول بیخیالش شدم.یک روز که از سر کار اومدم دیدم که خونمون مهمون داریم دوست خانمم سحر بود.تا رسیدم خونه بمن گفت سحر رو میکنیش؟؟؟؟؟؟ گفتم چطوری بی مقدمه؟؟؟؟؟ گفت نه عزیزم الان فیلم سوپر دیده و کیررررر میخواد.منکه مات و مبهوت ایستاده بودم گفتم برم دوش بگیرم شاید از این حال و هوا دربیاییم؟؟؟؟ بعداز دوش گرفتن اومدم رو تخت نشستم سحرهم اومد.توهمین وقتها خانمم اومد و دست سحر رو گرفت گذاشت روی پاهام.منم که تحریک شده بودم شروع کردم به ماچ و بوسه ولی توی دلم نگران خانمم رکسانا بودم.از سحر بگم یک قد متوسط با باسنهای کمی بزرگ سینه های رو به بالا و سفید.خلاصه کار ما شروع شد.سحر شروع کرد به مالش کیرم منم دستم و گذاشتم رو سینه هاش و حسابی میمالیدم.اول شلوارش و دراوردم بعد انگشتم و گذاشتم لای کوسش.اوووووووووووفففففف چه کوووووس داغییییییییی.یواش روی چوچولش و مالیدم.تنش دیگه شل شده بود با اشاره دستم خوابید.منم لای پاهاشو باز کردم نوک زبونم و گذاشتم روکوسش.قبل از اینکه من زبونم و بچرخونم چنان خودشو بالا پایین کرد که تموم دهنم خیس شده بود.کوسش و به ارومی بازکردم زبونم و گذاشتم توشششششش به روش طولی ساک مشتی براش زدم که فکر کنم دیگه با کیررررر گذاشتن توکوووووووسش ابش میریخت.رکسانا دیگه حالا لخت شده بود با ولع خواصی منو نگاه میکرد یه دستشو گذاشته بود تو شرتش هی کوسش و میمالید.خواستم برم طرفش گفت نه برو سحر رو بکنننننننن.کیرم رو گذاشتم تو دهن سحر چند تا لیس به کیرم زد آروم کیرمو گذاشت تو دهنش.همینطور که کیرم تو دهنش بود پیرهنش رو درآوردم.بعد سینه هاش.واااااااااییییییییییی که چقدر سفت بودن.کیرم سفت تر شده بود.رگهای کیرم داشت میزد بیرون.اومدم روش سرکیررررررررمو گذاشتم رو سوراخ کووووووسش یه نگاه به رکسانا کردم یه نگاه به سحر.رکسانا یه اشاره کرد که یالا بکننننن توشششششش.منم که از خدا خواسته توی دومرحله تا تهههههه کردم توششششششش.اوووووووووووفجووووووووووون.سحر سرشو گرفت بالا گفت آخ خخخخخخخخ جررررررر خوردم.همینجا بود که رکسانا حسابی داشت خودش رو تخلیه میکرد بعدم ارضا شد.منم که حسابی حشری شده بودم حسابی سحر رو گاییدم یا بگم که اون منو گایید چون هرکاری خواست براش کردم.دوباره کیرمو اورد بیرون و اشاره کرد که کوسشو بخورم.چقدر کوس ابداری بود.من بعد از سکس تا 2 روز گیج بودم.رکسانا بعد از این مرحله دیگه راحتتر شده بود دوستهاش رو دعوت میکرد و توی سکسهامون برام از کوس و کونهای دوستهاش میگفت.الانم خیلی اسرار داره که یکی از دوستهاشو بکنم ولی واقعا میلی به اون ندارم حتی تا مرحله گاییدن هم رفتم ولی نتونستم بکنمش.پایان

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر