ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 62

حالا دیگه به اون سه تا پسر نگاه می کردم و دوست داشتم زود تر اون کاری رو که دوست داشتم شروع کنم . باید به اونا می گفتم که قصد چه کاری رو دارم . یادم نمیومد که قبلا اشاره ای کرده باشم .
 -پسرا این جور کیر به دست نزدیک من وای نایستین که دارم هول می کنم .
سحر : حالا این قدر با این آقا پسرای گل شوخی نکن یه وقتی اونا جدی می گیرن کار دستت میدن .
-نه بابا این پسرا از اون هفت خط های روز گارن . مار خوردن افعی شدن .پسرا من می خوام که شما سه تایی بکنین توی کونم .
 مونا : واااااایییییییی دختر تو دیوونه شدی ؟ می خوای چیکار کنی ؟ سه تا کیر بره توی کون ؟ مگه امکان داره ؟ من که می خوام یکی اونو توی کونم جا بدم تحملشو ندارم و به زحمت میره اون داخل .
 -حالا نمی خواد این قدر کلاس بذاری و افه بیای که کون تنگی . هر کسی هر مدل کونی که داشته باشه می تونه خیلی راحت اونو تقدیم  اونایی بکنه که اونو می خوان . میلاد : طناز جون زتعارف کم کن و بر مبلغ افزا .
  مهران : پس کی به مرادمون می رسیم . من مریدتم طناز .
 معین : چه جوری کیرامونو بفرستیم توی کون .
- من خیلی راحت می تونم نقشه شو بدم به شما که اونو پیاده کنین . خیلی راحت .. من قمبل می کنم . در یه حالت سگی .. زانو ها رو زمین . یکی از شما زیرم دراز می کشه .. یکی هم رو من سوار میشه و یکی دیگه کاملا مستقیم و در حالت ایستاده کیرشو فرو می کنه توی کونم . سه تا کیر در یک حالت پیکانی میره توی کون من . به یک حالت سه رشته ای در میاد . خیلی خوشگل میشه . عکسشو من در یه جایی دیدم . ولی خب زیاد نمی تونین کیرتون رو حرکت بدین . این فقط برای اینه که نشون بدم من می تونم . ایرانی قدرت داره . ایرانی در این زمینه ها در زمینه پورنو پیشرفت کرده . دنیا باید بدونه که یک زن ایرانی می تونه سه تا کیر رو  توی کونش جا بده و این به برکت نظام مقدس انقلابی ما امکان پذیر بوده ..
 پسرا و دخترا دسته جمعی شعار انقلابی سر دادند و پس از یک شکم خنده به دخترا گفتم بچه ها وقتی که من در اون وضعیت قرار گرفتم شما به هر شکل و طریقی که امکان داره از من عکس و فیلم می گیرین . می خوام اینو برای خودم یاد گاری داشته باشم .
سحر : فقط حواست باشه به دست شوهرت نیفته .
-نه بابا من خودم بیشتر می ترسم . ولی می دونم اون حتی در فاز موبایل نیست چه برسه به کامپیوتر و اینترنت .
معین اون زیر نشست و و من رفتم روش قرار گرفتم .. قبلش دور سوراخ کونمو تا می تونستم روغن مالی کردم . بچه ها خیلی به هیجان اومده بودن .
سیاوش : پس سهم من چی میشه .
 میلاد : تو که الان تا دلت خواست با آتی جون حال کردی .
 سیاوش با یه حسرت خاصی به اون پسرا نگاه می کرد .
 -عزیزم ناراحت نباش . من نمی ذارم تو مغموم بمونی . هواتو دارم . می تونی جای یکی از پسرا بیای .. ولی باید یکی داوطلب شه تا این که جا که خالی شد تو کیرت رو فرو کنی توی کون من . اما به نظر من همچین داوطلب ایثارگری پیدا نمیشه . بچه ها به نظر شما میشه ؟
 همه غیر سیاوش دم گرفتن که نه نمیشه . هر کی دوست داشت وقتی کیرشو فرو می کنه توی کون من همون داخل نگه داشته باشه ..
-پسرا تا ابد که نمی تونین کیر نازتونو توی کون تپل من نگه داشته باشین .
 میلاد : اگه تو بخوای همه چی امکان داره .
فعلا یک کیر رفته بود توی کونم .
 -سیاوش بر و بر نگاه نکن . فکر نکن من کون گشادم . کون دادن هم هنر می خواد که من دارم . الان من باید یه حرکتی به خودم بدم که کیر معین جون یه دو سه سانتی بیاد عقب تر و بیرون تر .. میلاد جون ! تو و مهران با هم کنار بیاین .. یکی باید بره پشت من خودشو به طرف بالا بکشونه و در یه حالت چسبیده به کمرم قرار بگیره . یکی دیگه هم ایستاده کارشو بکنه . قرار شد میلاد پشت من خم شه .
-کیر معین که رفت به قسمت پایینی سوراخ کونم . میلاد هم کیرشو فرو می کنه به قسمت بالای سوراخ و مهران هم که با اون قد بلندش وسط بدنشو درست در راستای سوراخ کونم قرار میده کیرشو میذاره بین کیر میلاد و معین . صحنه خیلی جالبی میشه . با این حساب کیر مهران حالت دسته پیکانو پیدا می منه ..
سیاوش  همچنان با حسرت به صحنه نگاه می کرد .
 -سیا جون مثل این که دوست داری در این افتخار تاریخی شرکت کنی . ولی من باید همچنان رکورد بزنم . میشه رکورد زد ولی مردا نمی تونن در یه حالتی باشن که این کار امکان پذیر باشه .
 سیا : یعنی کالیبرت زیاده از حد گشاد شده ؟
 - عصبی و عصبانی ام نکن سیا جون که تحریمت می کنم . چند بار باید بهت بگم کون دادن تکنیک می خواد .. یعنی میشه برسه یه روزی که واسه کون دادن هم مسابقه بذارن و از تلویزیون سراسری پخش مستقیم شه ؟میشه یه روزی که چهار تا کیر بره توی کونم ؟
 میلاد : اون وقت که فراوونی کون باشه دیگه کمتر کسی حریصانه میره سراغش .
 -ولی کون آتنا رو همه همیشه واسش حریصن ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر