ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 65

کیرمو به سوراخ کون شایان فشار می دادم با این که کیرم خیلی تیز شده بود ولی در حالت بغل به بغل کمی سخت بود بتونم کونشو بکنم و راحت کیرمو فرو کنم اون داخل .
 شایان : این قدر به خودت فشار نیار . سخت نگیر به خودت .. عجله نکن .. من که خیلی خوشم میاد ..
-منم همین طور شایان جون ..
اونو رو تخت خوابوندم . پاهاشو دادم هوا و کمی خمش کردم و بردمش عقب . حالا خیلی راحت تر می تونستم سوراخ کونشو ببینم و برش تسلط داشته باشم . چقدر بهم مزه می داد کردن کون سفید شایان . دور سوراخ کونشم تمیز بود . از اون مردای تمیز و با کلاس بود و کونی داشت که  کردنش خیلی حال می داد .  استرس رو در چهره شایان می خوندم .
 -چیه مرد سختته تا حالا کون ندادی .
-نه عزیز دلم  از اینش خیالم نیست . فقط از این نگرانم که دردم نگیره . خیلی تنگه آخه ..
 -بهت حق میدم .  اگه پشیمونی بگو!
 -نه .. حرف مرد  یکیه و من به خاطر تو و حتی لذت خودم هر کاری می کنم . نمی دونم چه حسیه ..
بازم نزدیک بود از زبونم بپره حس کون دادنو براش توضیح بدم . آخه شیدا جلو زبونتو بگیرمیشه اظهار فضل نکنی ؟
-آخخخخخخخخ .. اوووووووفففففف ..
شایان پنجه هاشو به هم می فشرد . سر کیرو دوسه سانت بعد از اونو فرستادم توی کون شایان . چه مزه ای می داد ..
 -درد داره منو می کشه .. کونم .. انگارچند کیلو بار رفته داخلش .
 وقتی یکی کونمو می کرد دستشو که می ذاشت  روی کیرم و باهاش ور می رفت لذت کون دادنم به اوج می رسید یا بهتره بگم خیلی حال می کردم از این که دارم کون میدم . حس می کردم کیرمن رفته توی همون کون یا داره یه کون دیگه رو می کنه . با این حسم بود که دستمو گذاشتم روی کیر شایان ..
-آخخخخخخخ شیدا .. نمی دونم چه جوری بگم . نمی دونم چه جوری تعریف کنم .  هوس توی کونم پخش شده .. کیرمو که دست می زنی دلم می خواد کیرتو بیشتر بکنی توی کونم . فشارش بده بذار بیشتر بره .
-تنگه .. سوراخت تنگه .. حالت پاهات طوریه که هم پات درد می گیره هم کونت .
 -اگه راضی باشی من قمبل می کنم و اون وقت تو از پشت بذار توی کونم . این جوری بهتر می تونی سوراخ کونمو ببینی و کیرت رو با اون تنظیم کنی . بازم با کرم چربش کن . من می خوام تا اون جایی که جا داره کیرت رو بفرستی که بره اون داخل . به من لذت بده . مزه بده .. حالاشم دارم کیف می کنم . چون شیدا خوشگله من داره با من سکس می کنه .
-تو خیلی خوبی شایان .  می دونم که باید بیشتر از اینا قدرت رو بدونم .
-من باید قدرت رو بدونم .. دلم می خواد با کونم حال کنی . بهت لذت بده . هر جوری دوست داری و خوشت میاد ازش لذت ببر . استفاده کن .
-شایان ناز من . دلم می خواد تو هم خوشت بیاد و این لذت یک طرفه نباشه .
-مطمئن باش که نیست . منم خوشم میاد . اگه نمیومد که تا این حد بهت اصرار نمی کردم .
 وقتی شایان قمبل کرد و من کون خوشگلش با اون قالب گرد و سفیدشو دیدم یاد کون گرد و قلمبه هوتن افتادم . ولی سوراخ کون هوتن مشخص بود که گشاد تره . هر چند گشاد نبود ولی کیرم راحت تر توی کون هوتن مانور می داد . شایان به حالت زانو زده و تقریبا سگی و پشت به من قرار گرفت . منم سرمو گذاشتم لاپاش . اول یک لیس و میک حسابی باید بهش می زدم و بعد می رفتم به سراغش . کیرشو دادم به طرف پایین  . فرو کردم توی دهنم فقط سرشو می تونستم به خوبی میک بزنم .
-آخخخخخخخخخ اگه بدونی چه لذتی می برم و دلم چی می خواد؟!
-چی می خوادشایان ؟
 -بکنی توی کونم . حس می کنم یه چیزی توی سوراخ کونم کمه . دارم به کیر تو عادت می کنم .
-اجازه میدی یه چند دقیقه ای کونتو خوب ببوسم  نرم نرم گازش بگیرم ؟
-بگیر بگیر هر جور دوست داری بگیر .. این جوری بیشتر هوسمو زیاد می کنی .
 از کف پای شایانو شروع کردم به بوسیدن تا رون پا و رسیدم به کون .. اونجا که رسیدم عین دیوونه ها لبامو دور کونش می گردوندم .
-شیدا ! شیدا چیکار می کنی .. ببین کیرم واسه کون دادن چقدر شق شده ؟ هوس کون دادن کیرمو شق کرده . اگه  زود تر کونمو نکنی من کیرمو با یه دور بر گردون می کنم توی کونم .
 دو تایی مون خنده مون گرفت .
-می دونم اگه می تونستی همچین کاری می کردی .
خیلی خوشحال بودم از این که تونستم شایانو طوری راضی به کون دادن کنم که لذت ببره . دستامو گذاشتم رو دو طرف کونش و اونو بازش کردم . سوراخشو هم بیشتر کرم مالی کردم . کیرم تیز تیز بود .. همون اول ,  بازی بازی کردن با سوراخ کونو شروع کردم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر