ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 66

کیرم رو سوراخ کون چرب شایان مانور می داد .
 -اووووووخخخخخخخ شیدا شیدا .. کونم عادت کرده . به همین زودی یه چیزی رو می خواد که توش وول بخوره .
-ای ناقلا شایان جون نکنه یه وقتی کونی بشی و از دست من در بری . من فقط تو رو واسه خودم می خوام .
-شیدا اصلا از اصطلاح کونی خوشم نمیاد . و از مردایی که این کارا رو می کنن و همجنس بازن . حرکات اونا رو قبول ندارم .
 کیرم با یه لذت خاصی داشت  به سوراخ کون شایان فشار میاورد . می دونستم از اون روزاییه که می تونم بکنم و بکنم و بکنم و آبم دیر بیاد . حتی شایدم اگه بخوام آبمو توی کون اون خالی کنم به این نون و ماستها نریزه .بهتر لذت می برم . اون دفعاتی که آبم زود میومد به من زیاد مزه نمی داد .
 -شیدا بفرستش بفرستش . دو تا دستای شایان روی کون سفید و تپل و برق انداخته اش قرار گرفته بود . وقتی اونا رو به دو طرف بازشون کرد یه حالت قشنگی پیدا کرده بود که دلم می خواست چند تا کیر و چند تا دهن می داشتم و اون قسمت رو می خوردم و می کردم .
-آخخخخخخخخ اووووووففففف شایان کیرم رفت توی کونت . حس می کنی ؟
 -زیاد که نرفت .  هنوز نصفشو هم نفرستادی .. بقیه شو هم بفرست بیاد .  یه قسمت از کونم که کیرت رو توی خودش جا داده سر حاله و اون قسمت خالی  به جای احساس سبکی احساس سنگینی می کنه . بفرست بیاد . 
-خیلی تنگه چرا نمیره . شایان یه وقتی جر نخوری و گرفتاری درست شه .
 -نه من می خوام . می خوام حال کنم . دوستت دارم . دوستت دارم .
هیجان زده شده بودم . بازم کیرمو بیشتر فرستادم که بره توی کون شایان . کیرم اون داخل قفل کرده بود .
 -شیدا حرکتش بده . منو بکن . تند تند ضربه بزن .
-خیلی کیپ شده
-آره آره شیدا . همینه که به من مزه میده .
 شایان حالا مثل دخترا دستاشو گذاشته بود رو سینه هاش و باهاش بازی می کرد . منم دستامو به جای دستای اون روی کونش قرار داده و با هاش ور می رفتم و دو تا قاچای سفیدشو به دو سمت می گردوند م . اینجوری بیشتر حال می کردم . کیر شم از اون زیر به من چشمک می زد . کیر شایان شق شده بود . فکر کنم با این تصور که کیر من داره توی کونش وول می خوره هیجان زده و شهوتی شده و کیرشم شق کرده بود . من اینو در عملیات هم جنس بازی دو مرد گی هم دیده بودم . هوتن و فری . بیشتر وقتا کیر دو تایی شون حتی به وقت کون دادن شق بود . مگر این که دیگه دو سه بار آبشون اومده باشه و اون ظرفیت اصلی شق شدنشواز دست داده باشن .
 -اووووووففففففف شیا شیدا .. خواهش می کنم . خیلی بهم می چسبه . حال کن حال کن ..
-باور کن می خوام کیرمو حرکت بدم . تند تر تو رو بکنم . آخه پلمب کون تو تازه باز شده . هنوز جا داره که من بیشتر از اینا با هاش ور برم و جا باز کنه .
 یواش یواش کیر من راحت تر توی کون شایان حرکت می کرد . ولی هنوز به اون حدی نرسیده بود که اون دوست داشت . اما می دونم با تمام وجودش داشت لذت می برد .
-شیدا شیدا .. تمام رگهای بدنم با کیر تو باز شده .
وقتی اون این حرفا رو می زد فلبم به شدت می لرزید . به یاد احساس لاله در مورد هوتن افتاده بودم . که اون هوتن رو واسه خودش می خواست ولی وقتی که فهمید اون مرد یک مرد کونی و همجنس باز و گی هست چقدر اعصابش خرد شد . من به نظرم بیش از این که شخصیت گی بودن هوتن  در لاله اثر منفی داشته باشه این که هوتن خودشو با یکی دیگه ارضا کنه واسش ناراحت کننده بود .
 -بکن بکن شیدا . ولم نکن .من می خوام . کونم می خاره . خیلی می خاره . هیچوقت تا به این حد خارش نداشتم -آره عزیزم  . می دونم که تا حالا این جوری نبودی . بعضی خارش ها هست که در اثر حرکت پوست وگوشت  مشخص میبشه . تا زمانی که کاری به کارش نداشته باشی متوجه چیزی نمیشی . اما وقتی که اون قسمت تحریک شد تازه می فهمی که چقدر نیاز داشتی و بی خبر بودی . مقعد تو هم یکی ازا ین حالتا رو داره و شاید برای همه انسانهاست . خیلی ها به همین دلیله که کونی میشن . اگه بتونن کیر دیگران رو برای خودشون هضم کنند .
 -ولی شیدا من این جوری نیستم . چند بار باید اینو بگم .....-می دونم . متوجه حرفات میشم و برای اون ارزش قائلم . تازه تو داری لذت می بری . کیر .. کون .. جزیی از بدن انسانه . لذت بردن از اون که گناه نیست .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر