ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 86

-فرشید این جوری کون دادن هم خیلی حال میده . تو حال می کنی ؟ لذت می بری ؟ من که خیلی خوشم میاد . تا هر وقت که تو خسته نشی میگم کونمو بکن . کونمو بکن .بکن عزیزم اووووووفففففف .
 -حال می کنم . لذت می برم از این که می بینم تا این حد عاشق کون دادنی . زنی مث تو ندیدم .
با سینه هام بازی می کرد . دوست داشتم نوک سینه های خودمو می خوردم . اون طرف که دیگه رامین و شیرین غوغا کرده بودند. حس می کردم که شیرین داره ار گاسم میشه .  چون در همین مدت کوتاه با واکنش های اون آشنا شده بودم . هوس اینو داشتم که رامین هم بیاد سراغ من . دو تایی باهام حال کنن . این جوری خیلی کیف داشت . بهم مزه می داد . خیلی دوست داشتم که دو تایی شون ازم لذت ببرن و لذت بدن . اگه می شد کیر هر دو تاشونوتوی کونم حس می کردم و هر چهار تا دست دو طرف کونمو به دو سمت باز می کرد یعنی این که من از لحظاتم نهایت استفاده رو کردم دیگه چی می خواستم ؟!آخخخخخخخخ شوهر عزیزم هر قدر دیر تر برگردی بهتره . به نفعمه . هر جا بخوای آزادت می ذارم که بری . برادرت رو هم با خودت ببر که اون نامرد داره از پشت به تو خنجر می زنه . به تو که خنجر نمی زنه شوهرم! در واقع داره به من خنجر می زنه که کیرشو فرو می کنه توی دو تا سوراخام . فرشید انگشتاشو کرده بودتوی کسم ولی چون دید با این کارش گاییدن کونم از روبرو کمی سخت شده و نمی تونه اون جوری که دلش می خواد خودشو سوار من کنه واسه  این انگشتاشو توی کس من فرو نکرد ولی با یه حرکتی که خودشو با همون کیر نصف فرو کرده توی کونم به بالای کس فشار می  آورد و بالای کیرشو روی اون می غلتوند کاری کرد که جز ناله کردن و آروم جیغ زدن کار دیگه ای از دستم بر نیاد . اون طرف شیرین زیر کیر رامین به خواب رفته منم حس کردم که دارم ارضا میشم .. لحظات ارگاسمم طولانی شده بود ولی جلوی لذتمو نگرفتم به این طمع که زود تر به رامین برسم . چون  با این که شیرینو کرده  یه حال حسابی باهاش کرده بود بازم چشاش به دنبال من بود . بالاخره حرکات ارگاسمی من یه جایی ترمز زد و با این که دلم می خواست چشامو رو هم میذاشتم و دقایقی رو با لذت می خوابیدم ولی با یه اشاره رامینو متوجهش کردم که بیاد رو من و اون و فرشید دو تایی شون منو بکنن . خیلی  آروم طوری حرف می زدم که انگاری یه بچه ای خوابیده و نباید از خواب بیدارش کنم . دوست نداشتم در اون لحظات شیرین مزاحم حال کردن ما شه . هر دو تا مرد رو واسه خودم می خواستم .
-فرشید  اگه خواستی می تونی توی کونم آب بریزی .
-آتنا باشه برای بعد . هنوزم هوس دارم . می خوام از پشت بکنم توی کونت و اون وقت آبمو خالی کنم .
 رامینو رو زمین خوابوندم و رفتم روی کیرش بشینم و اون کیر رو فرو کنم توی کسم که فرشید رو هم به آرزوش که از پشت کونمو گاییدن بود برسونم که دیدم رامین با دستش کیرشو طوری تنظیم کرد که بره توی کونم .
فرشید : این که نشد داداش . من هنوز رو آتی انزال نشدم .
 -بکن توی کسش .
-داداش ما رو گرفتی ؟ تو الان کیرت رو فرو کردی توی سوراخ بالا من چه جوری سوراخ پایین رو بکنم؟
 بچه ها با هم دعوا نیفتین . الان شیرین جون بیدار میشه . با این بی حسی که رامین جون زده به مقعدم و خیلی هم کارش عالیه و ظاهرا عضلات مقعد رو هم کمی باز می کنه فرشید جون هم می تونه کیرشو ازبغل بکنه توی کونم .. یه چند دقیقه که گذشت من از رامین خواهش می کنم که کیرشو بکنه توی کسم تا فرشید عزیز با اعصابی آروم قالب کونمو ببینه و آبشو خالی کنه توی کون . .. باشه فرشید جون؟ . باشه آقا رامین ؟ .. بین دوتاشون صلح بر قرار کردم . فرشید کیرشو از بغل کیر رامین فرو کرد توی کونم .
-آههههههه آتی جونم .. من همین حالا سر شار از آبم ..
-اگه سر شاره پس سرازیرش کن .
-نهههههه زوده زوده .. زوده .. می خوام از تماشای این صحنه لذت ببرم . حال کنم . جوووووووون چقدر از این صحنه ها کم دیدم .
-لذت ببر . بکن . ببین به خاطر شما ها چه کارا که نمی کنم . آخخخخخخخخ چقدر درد داره . ولی کیف هم داره .
حرکات دو تا کیر توی کون من به کندی صورت می گرفت . فقط کیر فرشید یه حرکتی توی کون من داشت . و کیر رامین هم لاک پشتی حرکت می کرد ..چهار تا دست روی کونم قرار گرفته بود . همون حرکتی که من ازش لذت می بردم . منم کف دو تا دستمو  از پشت گذاشتم رو دست اونا تا این جوری بیشتر حال کنم . ..... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر