ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

ماه عسل درنیویورک 4

خودمو زدم به خواب و رفتم زیر ملافه .. دو تا خواهر وارد شدن .. شبنم خیلی آروم گفت مثل این که خوابه ..
 آتوسا : من همین دور و برامی مونم بگو رفتم حموم  ..
 یعد صداشونو آوردن پایین تر که من متوجه نشدم چی داشتن می گفتن .. چند دقیقه بعد صدای پایی رو شنیدم .. شبنم خیلی آروم صدام کرد ..
-آرش خان بیداری ؟ صبحونه می خوری ؟ ..
سرمو بر گردوندم .. وااااااااییییییی با همون ترکیب  قبل از خواب دیشب بود همون لبای خواب لیمویی که تا نیمه های کونش می رسید . چقدر راحت ! خب وقتی که چهار نفری رو یه تخت می خوابن همینه دیگه . لعنتی  کیر ایرانی قحطش اومده رفته با این جیمی ؟ ولی معامله پا یا پای کردن ..  منم از اون جایی که دیدم اون با این وضعیت روبروم قرار گرفته  با همون شورتم و بدون خجالت پا شدم ..  کیر همچنان در راه حرکت به جلو بود .. داشت رسوام می کرد ولی از اون جا که دستشوخونده بودم خیالم نبود ... آرش خان گفتنش تبدیل شده بود به آرش جون 
-آرش جون من به این شروین هم گفتم واقعا جای تعجب داشت که چه طور شد  قبول کردی با آتوسا از دواج کنی .. -ببینم هوای منو داری یا خواهرت رو ؟
 شبنم : فرقی نمی کنه من می خوام اون خوشبخت باشه ...
-منم برای خوشبختی اون دارم تلاش می کنم ..
 شبنم : ولی از نگات چنین بر میاد که خیلی شیطون باشی  .
-یعنی اگه آب ببینم شناگر خوبی ام؟
شبنم : اوووووفففففف چه جورم . 
-می تونی یه آب نشونم بدی ؟
شبنم :  اگه یه آبی نشونت بدم که آتیش هم  باشه چی ؟
-کجاست
شبنم : روبروته ؟
 -نهههههه نههههههه .. شبنم جون شوخی نکن ..  من یه چیزی گفتم . من زنمو دوست دارم . راستی اون کجاست ؟ شبنم : رفته دوش بگیره .. آرش می دونم تو اهلشی ... دیشب با شروین در مورد چی حرف می زدی ؟
ای آدم فروش .. رفته بود به زنش گفته بود .
 -خب من می خواستم ببینم که اون در این محیط اهل این حرفا هست یانه .. تعجب کرده بودم که چرا شما و جیمی و جولیا این قدر صمیمی هستین . و یه سری حرکاتی انجام میدین که نمی دونم چی بگم
شبنم : نه حرف دلت رو بزن ..
 -آدم فکر می کنه شما با هم یک رابطه خاص دارین ..
 من دراین جا یه کلک خاصی زده بودم که حس کردم  می گیره . چون من سوالو در مورد زیر آبی رفتن زمانی از با جناقم کرده بودم که هنوز جیمی و جولیا نیومده بودن ولی اون فکرش نرسید و می دونستم بعدا هم به ذهنش نمی رسه که در این مورد مانور بده .
 شبنم : یعنی باورم بشه تو با همین یه زن می خوای سر کنی ؟
 -من به اون وفادار می مونم .
 شبنم : اینو می دونی که خیلی از زوج ها در این جا یه راه حلی رو برای تنوع بخشیدن به روابط جنسی خودشون انتخاب کردن که اونا رو اززندگی زده نکنه ؟
-خب اون چیه
 شبنم : یه سکسیه که بهش میگن سکس ضربدری .. زوجها همسران خودشونو به اشتراک می ذارن .
 -حتی پیش چشم هم شبنم جون ؟
شبنم : آره حتی پیش هم ..
 -شما اینو تایید می کنین ؟
 شبنم : اگه باعث شور و حال بخشیدن به زندگی زوجی بشه و راحت تر با هم کنار بیان اعصابی آروم داشته باشن چه اشکالی داره ! دیگه به فکر فریب دادن هم نیستن .
-ولی شبنم جون اون جوری ممکنه همش به فکر اون طرف باشن ..
شبنم : این جوری ها هم نیست . وقتی که بدونن هر وقت که اراده کنن می تونن خودشونو در آغوش طرفشون ببینن و همسرشون هم با این مسئله کنار میاد دیگه خودشونو زیاد غرق نمی کنن .  من خیلی از خونواده های این جوری رو می شناسم که پیوند زناشویی اونا بسیار محکم شده .. زن و شوهر کف پای همو می بوسن .. ببینم حالا دوست نداری این آب آتشین بیاد سراغ تو ؟
-شبنم عزیز .. من نون و نمک شما رو خوردم .. ناموس آقا شروین نا موس ماست ..
ولی توی دلم می گفتم که ازاون بی ناموساست کثافت آدم فروش .. آتوسا ظاهرا از این گفتگوی من با شروین چیزی نمی دونست وگرنه همون دیشب خد متم رسیده بود .
 شبنم : مثل این که خیلی وسوسه شدی ..
-من کاری رو بدون مشورت با زنم انجام نمیدم .. من به اون وفادارم .
شبنم : اگه اونو به سکس ضربدری راضیش کنم چی ؟
 وای عجب سوالی کرده بود و عجب موقعی .. من خیلی صریح باهاش حرف زده بودم و علتش همون فالگوش وایسادنم بود و اونم خیلی صریح و بی پرده باهام حرف زد چون من خیلی رک باهاش بر خورد کردم برای همین این جور مکالمه ما واسه من یکی جای تعجب نداشت .  خودم گیر کرده بودم .. زنمو بدم به دست احتمالا دو تا مرد و در عوض با دو زن دیگه باشم ؟ زنم هیکلی گوشتی تر داره .. تپله ولی خوشگل نیست .. دماغش کمی گوشتیه .. تا چند وقت دیگه شکمش هم از فرم خارج میشه .. یعنی اونا پیش خودشون بگن که ما زنشو گاییدیم ؟ ولی من که واسه پولش باهاش از دواج کردم .. ولی اون چه جوری راضی شده که با یکی غیر از من باشه یا می خواد راضی شه ؟ حتما شبنم یه چیزی می دونه که داره میگه  ....... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر