ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد , زنان متاهل 18

وحالا گلوریا اسیر افکار و احساسات خود شده بود . نمی دونست که باید چیکار کنه .   گرمای هوس ناشی از تماس دستای سمیرو روی پوست بدنش احساس می کرد . چرا کارو تمومش نکرد . چرا اونو در انتظار گذاشت . چرا ؟ آخخخخخخخ اون که نشون می داد هوس داره . اون که نشون می داد ..اون شب گلوریا حال و حوصله شوهرشو نداشت . صبح روز بعد یکی دو ساعت مونده تا سمیر بیاد پیشش .. با یکی از دوستاش تماس گرفت ...  می خواست از احساس پسرا بپرسه . از این که  با اونا در این مرحله چیکار باید کرد . چیکار باید کرد که ازشون فراری نشن . چیکار باید کرد تا همیشه اونا رو به سمت خودشون کشوند ....
 میترا : چی شده خانومی .  این جوری که معلومه تو هم گلوت یه جایی گیر کرده ها .. ببینم این همون سمیر خوش تیپ خودمونه ؟
-چی داری میگی میترا . من همین جوری یه سوالی کردم ..
-اونم این وقت صبح که می دونی من  تا لنگ ظهر می گیرم می خوابم ؟ سوالت بی دلیل نیست .. می ترسی اونو ازت بدزدن ؟ بجنب دختر .. ما تا چند وقت دیگه باید بریم به یه عشق و حال دسته جمعی . تو هنوز  توی اولیش موندی ؟ باید بدنت رو عادت بدی . به اصطلاح کشتی گیران باید یه بدن شلاق خورده داشته باشی .. کیر خورده ... با یه پسر مجرد حال کردن که این قدر قانون و مقررات نمی خواد . مردا .. جنس نر همه شون سر و ته یک کر باسن .. فقط پسرا چون هر شب زنی  ور دستشون نیست و یه سختیهایی دارن و در رابطه با دوست دختراشون هم  نمی تونن از یه خط قر مز هایی رد شن واسه همین تشنه تر نشون میدن ... همون کارای زنونه رو باید انجام بدی .... پوشیدن لباسای تحریک آمیز .. کشوندن حرف به مسائلی که بفهمی مزه دهنش چیه . جایگاهش کجاست .. بعد هم یکی دو کاری ازش بخوای  که خیلی زنونه هست .. مثلا نظرشو راجع به شورت و سوتین خودت بپرسی ..
 گلوریا : دیوونه شدی ؟ من روم نمیشه ..
 میترا : باید روت بشه .  عقب افتاده ترین آدمای جامعه ما آدمای خجالتی هستند . آدمای خجالتی یعنی آدمای ضعیف . گذشت اون زمانی که می گفتن شرم و خجالت زیباست . الان شوهرامون از ما شرم می کنن ؟ میرن عشق و حالشونو می کنن . ما هم باید یه حقی واسه خودمون قائل باشیم . فقط زیاد هم به اون رو نده . اگه حس کردی بهت گرایش داره و سرعتشو زیاد کرده تو سرعت خودت رو کم کن .. پس در آغاز راه قبل از این که به هم جوش بخورین اگه دیدی اون داغ شده تو خودت رو خنک تر نشون بده .. اگه دیدی  داره خنک تر میشه تو داغ تر شو .. خلاصه سیاست خودت رو حفظ کن .. ولی اگه می خوای با همین پسری که راننده توست رو هم بریزی باید همین سیاستو داشته باشی . راستش اون همه ما رو طوری نگاه می کنه که نشون میده دوست داره با همه ما باشه و حال کنه . هم خوش تیپه هم خوش اندام و قد بلند و چهار شونه . اگه نمی خوای بهم بگو من روش کار کنم .
 گلوریا : به حق خودت قانع باش میترا .. به جای این که کمکم کنی داری واسه ما مایه میای ؟
میترا : وااااااییییییییی کی میره این همه راه رو . دیر اومدی و زود می خوای بری ؟ در ضمن حواست باشه تو می خوای حال کنی . به هیچ وجه نباید بهش دل ببندی . اگرم یه وقتی دیدی که اون رفته و دوست دختر دیگه ای هم گرفته نباید ازش دلخور شی . یادت باشه تو هم به غیر از اون شوهرتو داری .. صحبت عشق و عاشقی و این حرفا نیست ..
گلوریا : یعنی میگی با هاش سکس کنم ؟
 میترا : نه می تونی نون بیار کباب ببر بازی کنی ؟ یا بشینین با هم چت کنین .یا عروسک بازی .. این جوری هم خیلی به آدم حال میده . کس خل شدی ها . پس می خوای چیکار کنی ؟ داری نا امیدم می کنی ها  .. این همه داری چک و چونه می زنی واسه همین دیگه . الان فکر کردی من واسه چی سر حالم . شارژم . شنگولم .. واسه اینه که با یه پسر خوش تیپ بیست سال جوون تر از خودم دارم حال می کنم و اونم اون قدر به من انرژی میده که حس می کنم بیست سال جوون تر شدم .
 -میترا امید وارم می کنی ..
 -گلوریا این قدر خودت رو دست کم نگیر . تازه تو که زیاد نشون نمیدی سن بالا باشی . سعی کن این قدر شل نباشی . دست پایین نگیری . تو الان صاحب کارشی .. خوشگلی .. زن دکتری .. خوش اندامی .. معلومه  که اون باید تو رو بخواد ...  بره با یک دختر جلو بسته کار کنه ؟
-میترا .. خواهش می کنم ..
-وووووووییییییی من بمیرم عروس خانوم خجالت کشید .
 از اون طرف سمیر هم یواش یواش داشت به این نتیجه می رسید که ای کاش دیروز ادامه اش می داد . اگه امروز گلوریا پشیمون شده باشه چی .. اگه چراغ سبز نشون نده .. من که نمی  بپرم روش ... گلوریا تصمیم گرفت به یه بهونه ای از سمیر بخواد که اونو ماساژ بده .. اما  بدون این که لباسو از تنش در بیاره ولی طوری بپوشه که تحریکش کنه .  نهههههههه می تونم از کمر لخت شم سوتین داشته باشم ولی یه ساپورت تحریک آمیز پام می کنم ... ادامه دارد .... نویسنده ... ایرانی  

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر