ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد زنان متاهل 43

برای سمیر خیلی سخت بود که دستشو به سوراخ کون گلوریا برسونه . گاه سر و تنشو بالا می آورد تا این کار رو با تسلط بیشتری انجام بده . . گلوریا به خلسه رفته بود و خماری عجیبی داشت . نمی تونست حالشو چه جوری وصف کنه . آخه دو تا کیر توی کسش بود و دو تا انگشت هم توی کونش . شوهرش منصور خان  یه دستشو گذاشته بود رو یکی از سینه های اون و سمیر هم با اون دستی که انگشتش توی کون گلوریا نبود با سینه دیگه اش بازی می کرد . دو تا مردا حسابی سنگ تموم گذاشته بودند .. 
-آخخخخخخخخ آقایون .. منو کشتین .  دیگه من نمی تونم جیغ نکشم . همه تنم فریاده .. واااااااایییییییی . کس و کونم دیگه برشته شده ...  
زن چشاشو بسته بود و به  اندامی که در حال حال کردن بود فکر می کرد .. به دست و انگشت و کیر های مردان شهوت ران زندگیش . یک بار دیگه رو سمیر خم شد . به زحمت لباشو شکار کرد .. از حال رفته بود .. سست و ناتوان شده بود ..
 -آقایون ..من بازم رسیدم رو لبه ار گاسم .  زود باشین .. دو کیره سه کیره .. صد کیره من می خوام حال کنم . ارضا شم . مرا در یابید ...
منصور کیرشو کشید بیرون و به دوست پسر زنش گفت که گلوریا رو با حداکثر سرعت بکنه . وخود دکتر منصور هم یک بار دیگه کیرشو فرو کرد توی کون زنش .. حالا با این سرعت  گایشی زن حس کرد که داره به اوج می رسه ..
 -آهههههههههه آقایون ... عالیه ..من فدای اون کیر های  خوشگل و جوندارتون برم . منصور فدات شم . قربونت . با کونم بازی کن . بازش کن ..نازش .. کن ..ماچش کن .. و منصور تمام اون کارایی رو که گلوریا می گفت انجام می داد .کیرشو از کون همسرش بیرون کشید . 
 -جوووووووووون ..
 کون زنشو باز می کرد و زبونشو رو سوراخ کونش می ذاشت . 
 -چه بوی خوشی میده کونت .. بوی هوس رو میده ..
 گلوریا : عزیزم .. هر بویی که میاد بوی کیر شما دو تا آقایون خوش کیره ..
 سمیر که ول کن کس گلوریا نبود . می خواست جلوشوهرش به اون نشون بده که خیلی قدرتمنده و طبق خواسته اش عمل می کنه . منصور بیشتر نگاه و توجهش به این بود که سمیر چه جوری داره با سرعت کس زنشو می کنه ... گلوریا حس کرد که داره ار گاسم میشه .
-سمیر .. دارم حال می کنم . عقب نکش . سر عتتو کم نکن . تند تر بزن .. زود باش . زود باش .
منصور دیگه حواسش کاملا جفت ناحیه ای بود  که کیر سمیر وارد کس زنش می شد و با حرکتای رفت و بر گشتی خودش خیسی هوس زنشو به رخش می کشید .. اون حالا کاملا متوجه بود که خیسی چسبنده و روغنی مانند کس زنش رقیق شده .. و در همین افکار بود که گلوریا با فریاد اعلام کرد آبم اومد آبم اومد .. سمیر آب می خوام . آب کیرت رو خالی کن توی کسم ...
 سمیر : روت بخوابم  و خالی کنم تا بیشتر بهت مزه بده ؟
منصور : سمیر جان اگه به همین حالت  از پشت  بریزی من خیلی خوشم میاد . دوست دارم یه قسمتی از آبو که بر گشت می کنه و می ریزه دور و بر کس و  کون و حتی کیر رو ببینم .
 سمیر : نوکرتم آقا منصور هر چه شما بفر مایید به روی چشم .
گلوریا با این که دوست داشت طاقباز کنه و سمیر از روبرو آبشو خالی کنه توی کسش ولی به احترام شوهرش و این که اون این جوری دوست داشت قبول کرد که سمیر از پشت خالی کنه توی کسش .. منصور با موبایل در حال فیلم بر داری بود . قبلش از سمیر خواست که وقتی آبشو توی کس گلوریا خالی  کرد کیرش رو بیرون نکشه که اونم  می خواد یک بار دیگه کیرشو از کناره کیر سمیر وارد کس زنش کنه و با انزال خودش از این صحنه تاریخی عکس و فیلم بگیره . البته  منصور خیلی دلش می خواست که آب کیر اون و منی سمیر دو تایی شون کاملا مشخص و قابل تفکیک باشن . سمیر : داره میاد .. داره میاد ..
 گلوریا : بفرست بیاد .. منم می گیرم منم می گیرم ..
 منصور : سمیر جان  من دارم فیلم می گیرم اگه زحمتی نیست تو دو تا دستاتو بذار دو طرف کون عشقم گلوریا و کیرت رو به همین صورت بکوبون به آخر کس زنم .. می خوام صدای جیغش بخوره به سقف اتاق و بر گرده .. اوووووووخخخخخخخ اگه بدونی این جوری چه حالی میده !
  سمیر با خودش گفت که اگه گلوریا رضایت بده تو یکی رضایت نمیدی که من تمومش کنم . امون از دست تو . خلاصه  تند و تند شروع کرد به کردن سریع گلوریا سمیر : آقا منصور شلیک کردم .. دارم همین جور خالی می کنم ..
گلوریا : فدای تو سمیر جان .. فدای اون کیرت . آقا منصور حواست باشه جا نمونی . اووووووووووففففففف ..
منصور به دقت و هیجان   دو تا قاچ کونو باز ترش کرد تا کس زنش شکاف بیشتری پیدا کنه . سمیر هم برای چند ثانیه کیرشو به طرف بیرون کشید و دوباره فرستاد داخل کس .. همین قسمتی از آب کیرو به سمت عقب کشوند ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر