ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد زنان متاهل 44

منصور به وجد اومده بود . از خوشحالی نمی دونست چیکار کنه . با این که پوست بدن زنش هم طراوت و شادابی خاصی داشت ولی همون مقداری از منی سمیر که برگشت کرده به کون زنش شکل و حالت دیگه ای بخشیده بود  .
-جووووووووووون .. جووووووووون گلوریا ..
گلوریا : چی شده مرد که این قدر داری حال می کنی . طوری حال می کنی که انگار خودت داری کسمو می کنی .
منصور: شاید همین طور باشه . من و سمیر جون این حرفا رو نداریم . اون می کنه یعنی این که من دارم می کنم . من و اون با هم نداریم . وای اگه بدونی چه مزه ای میده تماشای این صحنه ..
 گلوریا : وااااااااا من نمی دونستم که این جور دیدن هم به آدم مزه میده ..
منصور :  آدم تازه می فهمه لذت زن داشتنو . می فهمه چه نعمتی در اختیار اونه . وقتی یکی دیگه داره زنشو می کنه . می فهمه که باید بیشتر در حفظ و نگه داری اون بکوشه .. کاش منم می تونستم بیام به اون مجلس سراسری . تا ببینم چه جوری به یک لشگر  حال میدی ..
 گلوریا :  هر کی ندونه فکر می کنه راستی راستی یک لشگر باشن . من فکر نکنم دویست سیصد تا زن و مرد بیشتر باشن . .. تازه قرار نیست که هر کی با هر کی که اون  جا هست حال کنه . هر کی از هر کی که خوشش اومد می تونه بره سمتش . سمیر : دکتر جون! گلوریا راست میگه . باید یک بار بریم و ببینیم چی به چیه .. منصور : حتما در این مجلس خیلی ها به هم شماره تلفن میدن . اونایی که نتونستنم اون جور که باید و شاید در کنار هم باشن و از وجود هم لذت ببرن حتما به هم حال میدن . سمیر : آقا منصور اگه جسارت نمیشه و اگه قصد دارین که کیرتونو  در کنار کیر من وارد کس زن خوشگلتون گلوریا جون بکنین زود تر انجام بدین ممکنه تمام آبا ی من بر گشت کنه یا اون داخل حل شه و کیرم از فرم اصلی خارج شه . اون وقت عکس , اون کمیت و کیفیت لازمو نداشته باشه ..
 گلوریا خوشش اومد از این که دوست پسرش از کمیت حرف زده بود . دکتر هم منظور سمیر رو هم گرفته بود . در حالی که کیرشو از بغل کیر سمیر فرو کرده بود توی کس زنش گفت خوشم میاد سمیر جون که در همین مدت کم با روحیه من به خوبی آشنایی و می دونی که از چی خوشم میاد . همین که گفتی خوشم میاد کیرت توی کس و کون زن من یه حالت کلفت تری داشته باشه واقعا جای آفرین گفتن داره ..
گلوریا : منم خوشم میاد که شما با هم تفاهم دارین . این جوری من می تونم لذت بیشتری ببرم و بیشتر آرامش داشته باشم .
 منصور : منم در اصل دارم کاری می کنم که تو بیشتر لذت ببری ..
منصور خیلی زود  داغ کرده بود ..
منصور: آخخخخخخخخ .. نههههههه نههههههههه خیلی کیف داره ..عزیزم .. عشقم .. اولین دفعه ای که می خواستم بریزم توی کست این قدر بهم حال نداده بود که حالا دارم لذت می برم .. ووووووویییییی نمی دونم چیکار کنم .. بیا اینو واسه یه دقیقه نگه داشته باش داره از دستم میفته .  
 گوشی رو داد به دست زنش . سمیر هم که همچنان کیرشو توی کس زن منصور نگه داشته و کیر منصورو در کنار کیر خود احساس می کرد یه نگاهی به ساعت دیواری انداخت و متوجه شد که هنوز اوایل ساعت کارشه و می تونه اینو هم به حساب کارش بذاره . همچین عجله هم نکنه .
 منصور : حالا بده .. حالا بده
سرشو به سمت عقب برد و   از صحنه دو کیر در کس زنش و از آبای بر گشتی دور کس و کناره های کونش  اون جوری که دوست داشت و بهش حال می داد عکس و فیلم گرفت .
منصور : حالا دیگه نوبت کونه .. نوبت کونه .. جوووووووووون .. دو تا کیر در یه کون ... می دونم خسته ای سمیر جون ولی دیگه روی منو زمین ننداز ..
 گلوریا : عزیز دلم . یه وقتی طوری نشه که من نتونم برم به اون مجلس ..
منصور : خیالت تخت .. تو که می دونی کیر من اون جوری نیست که کونت رو جر بده . تازه زیاد حرکتش نمیدم ..
گلوریا : تو هم می دونی که من لذت می برم از این که به هر دو تا تون کون بدم . ولی حساب کون از کس جداست . وای اگه کون آدم جر بخوره مگه به این زودیها تر میم میشه ؟ چند ماه طول می کشه .
 منصور به شوخی گفت خب ایرادی نداره . یه چسبی رو کونت می زنی و روش می نویسی تا اطلاع ثانوی ورود کیر ممنوع حتی ورود کیر شما ..
منصور طوری این  حرفو بر زبون آورد که سه تایی شون با هم شروع کردن به خندیدن ..
 سمیر : خیلی خوشم میاد شما زن و شوهر رو این قدر صمیمی و خندون می بینم امید وارم همیشه این قدر با هم خوب باشین و خنده به لباتون باشه . حالا می خوام دو تایی مون که کیرو کشیدیم بیرون از اون کس خالی بدون کیر هم عکس بگیرم ..
 سمیر : می تونیم دو تا کیر رو هم با هم فرو کنیم توی دهن گلوریا ی عزیز..
 منصور : اینم فکر خوبیه .. گلوریا : خیلی حال میده .. ولی اگه در این حالت بخواین عکس و فیلم بگیرین صورت من مشخص میشه ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

عالیییییییییییییییییییییییییییییه

ایرانی گفت...

ممنونم دلفین عزیز .. خسته نباشی ... ایرانی

 

ابزار وبمستر