ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد , زنان متاهل 46

دو تا انگشت توی کون گلوریا در حال وول خوردن بود و اونم مرتب از مردا می خواست که کیرشونو بکنن توی کون اون .
-منصور .. سمیر .. بجنبین . کونم نیاز داره .. 
منصور : چی شد تا حالا درد داشتی !
-هر کاری نرم نرمش آدمو عادت میده ..
 انگشتا از کون گلوریا اومد بیرون . منصور دستاشو گذاشت رو کون زنش  و اونو کمی به سمت پایین کشوند تا فاصله اون با کیر سمیر کمتر شه . و سمیر هم یه دستی به روی کیرش کشید و اونو رو سوراخ کون گلوریا تنظیم کرد . اونم به این هوس افتاده بود که  دو تا کیر رو توی کون معشوقه اش ببینه . کیرشو مالوند به سوراخ کون . آروم آروم با هاش بازی کرد . گلوریا چشاشو بسته بود تا بتونه با تمام وجود حس بگیره و اگه دردی هم نصیبش شد بتونه به خوبی با اون کنار بیاد .
گلوریا : اووووووففففف حالا که این قدر کلفت و سنگین نشون میده اگه بره توی کونم معلوم نیست که چه بلایی می خواد بر سرش بیاره . ولی حال میده . کیف داره . من لذت می برم . کیف می کنم . جووووووون . خیلی مزه میده  .. همون که آدم یه حس کیرانه داشته باشه . به اون انرژی بده از همه چی بالا تره .
 منصور : نترس سمیر جان . دکتر منصور این جا هست و اگه مشکلی برای زنش پیش بیاد می تونه به راحتی همه چی رو حل و فصل کنه ..
 گلوریا : منصور خان چی داری پیش بچه مردم میگی . کون تو که جر نمی خوره . فکر نمی کنی اگه سر کونم یه بلایی بیاد اون وقت من تا مدتها نمی تونم کون بدم یا سکس کنم ؟ در اون صورت خود تو میای و به من میگی چی شد ؟! چی نشد ؟! و اون وقت تمام کاسه کوزه ها رو سر من می شکنی . در حالی که واقعیت قضیه اینه که این طور نیست و من که دلم نمی خواسته از کار بیفتم .
 منصور : حالا این قدر جوش نیار . اگه دوست نداری کون بدی خب نده ..
 -نه اتفاقا خیلی هم خوشم میاد ولی تو که داری این جوری حرف می زنی که فکر کنم برای تو اهمیتی نداره حرص می خورم .
 منصور سرشو گذاشت روی کون زنش و در حالی که به کیر دوست پسر زنش نگاه می کرد که سرش در حال فرو رفتن به مقعد گلوریا بود گفت عزیزم من حالا یه حرفی زدم تو چرا این جور دلخور میشی ..
و طوری با بوسه هایی بر کون و کپل زنش اونو وسوسه کرد که گلوریا جلوی چش شوهرش کیر دوست پسرشو از زیر گرفت و اونو به سوراخ کونش مالوند و چراغ سبزشو نشون داد که این کون آماده پذیرایی از کیره . گلوریا حس می کرد که سر کیر سمیر رفته توی کونش ..
گلوریا : آخخخخخخخ یه خورده بیشتر ... یه کمی حرکتش بده .
سمیر یه فشار دیگه به کیرش آورد .. گلوریا سرشو بر گردوند تا بتونه بهتر صحنه گاییده شدن و فرو رفتن کیر رو توی کونش ببینه .
-منصور جان ! شوهر گلم تو خودت و کیر خودت و سوراخ کون من و کیر سمیر رو ببین و یه ارزیابی حسابی بکن . ببین در چه موقعیتی قرار داری و تا چه اندازه می تونی کیرت رو از بغل کیر سمیر فرو کنی توی کون من . اگه نیازه که سمیر جان کیرشو یه خورده بکشه عقب بگو ..
منصور : نه خوبه . همین حالت خوبه .. اندازه هم خوبه فکر کنم سمیر به اندازه یه پنج سانتی کیرشو کرده باشه توی کونت . حرف نداری سمیر جان . خیلی ماهی . یه پسر تازه نفس که می دونه چیکار کنه .
 گلوریا : خودم بعدا بیشتر می سازمش . البته با اجازه شوهر گل و محبوبم ..
منصور : هر کاری که با سمیر جون می کنی باید با رضایت خودش باشه . کیر با حالی داره و می تونه حسابی تو رو بسازه و سر حالت کنه .  سمیر جان همین جا کافیه . یه نگاهی به حلقه سوراخ کون زنش انداخت کیرشو چند بار به پوست حلقوی روی مقعد گلو ریا زد . نمی تونست اون پوستو بالا بده و به اون صورت اونو بکنه . گاییدن زنشو باید از همون ابتدای راه انجام می داد . منصور هم کیرش تیز شده بود .  می دونست که گاییدن زنا چه در ناحیه کس و چه در ناحیه کون اگه به حالت پایین به بالا باشه درد کمتری رو نصیب زن می کنه . یعنی وقتی کیرشو وارد اون سوراخ می کنه حالتش از زمین رو به هوا باشه . با همه اینا وقتی که داشت کیرشو می کرد توی کون زنش نگران بود .. گلوریا هم تا دو سه سانت اول ورود کیر شوهرش به کون اون و قرار گرفتن کیر ی دیگه در کنار کیر دوست پسرش احساس درد نکرده بود ولی یه فشار دیگه ای که منصور به خودش آورد تا جای کیر رو محکم تر کنه یهو یی  زن درد سنگینی رو در همون ناحیه حس کرد .. نفسش در نمیومد .
گلوریا : آخخخخخخ درد داره ولی حال داره .. به خواهش سمیر یه مقداری مسیرشونو از نظر قرار گیری تغییر دادن تا سمیر هم بتونه از آینه شاهد حرکت و استقرار دو کیر در کون گلوریا باشه ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر