ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مردان مجرد , زنان متاهل 62

فرزین به خوبی شاهد بود که  افشین چه جوری تونسته بود بنفشه رو ارضاش کنه ..
فرزین : پسر تو واقعا اعجوبه ای . من با این همه حالی که بهش دادم نتونستم به این سرعت ارضاش کنم .
 بنفشه به شدت حرص می خورد .  اون دوست نداشت که فرزین مدام از این حرف بزنه که اونا با هم سکس داشتند .  یک بار دیگه افشین کمر زنشو میون دستاش حلقه  زده اونو اسیر خودش کرد . می خواست قدرت خودشو به رخ زنش و معشوق زنش بکشه .. در نهایت هوس چند بار پی در پی کیرشو به سقف کون بنفشه کوبوند .. طوری که زن یک بار دیگه حشری شده و درد ناشی از ضربات کیر فرزین به کونشو به خوبی تحمل می کرد .. افشین  وقتی این بار کیرشو از توی کس بنفشه بیرون کشید فرزین  به جای آب کس , شاهد پس ریزی آب کیر افشین بود .. اونم دیگه به بنفشه امون نداد   .. کیرشو با یه حالت پیچش و داخل کون بنفشه طوری حرکت می داد که اون از درد به خودش می پیچید ..  افشن که کیرشو تازه از توی کون زنش بیرون کشیده بو د اونو به دهن بنفشه نزدیک کرد .. 
-عزیزم بخور میکش بزن .. دردت رو می خوابونه .. بنفشه هم همین کارو کرد ولی چند بار از درد شدید کون نتونست خودشو تحمل کنه و کیر شوهرشو به شدت گاز گرفت ..
 افشین : فرزین جون زود تر .. زود تر آبت رو خالی کن توی کون بنفشه جون .. خیلی درد می کشه ..
فرزین : واااااااخخخخخخخ خیلی خوشم میاد دارم حال می کنم . ولی نمی دونم چرا با من لج کرده .. ووووووووییییییی ..
 افشین : حالا این قدر افکار مزاحمو به سراغ خودت نفرست تمرکز داشته باش همه چی ردیف میشه . یه خورده سرعتتو کم کن . به کون خوشگل و توپ بنفشه جون نگاه کن . به هیچ چیز دیگه فکر نکن .. تا حسابی حال کنی . این جوری خیلی عالی میشه .
 فرزین همین کارو انجام داد . تعجب می کرد که  چطور افشین به سکس و طرز رفتار با بنفشه تا این حد توجه داره
-آخخخخخخخخ .. جوووووون داره میاد .. چقدر هم داغه .. داغ داغه ..
 بنفشه از حرکت آب کیر فرزین توی کونش لذت می برد . از اون جایی که توسط شوهرش ار گاسم شده بود کون دادن به فرزین رو هم نوعی دسر می  دونست و حس می کرد که کونش به آب کیر فرزین هم نیاز زیادی داشته . کیر افشینو با هوس و فشار زیادی میکش می زد .. فرزین  که آبشو خالی کرد کیرشو کشید بیرون . .اونو به سمت دهن بنفشه نزدیک کر د . زن سرشو بالا گرفت و یه نگاهی به شوهرش انداخت . انگاری از اون اجازه می خواست که دهنشو باز  کنه .  افشین سرشو تکون داد . یعنی نگران نباش ..با اشاره دست عدد دو رو نشون زنش داد . یعنی این که تو دو تا کیر رو هم هم توی دهنت داشته باش .  بنفشه دهنشو باز کرد و فرزین هم کیرشو در کنار کیر افشین توی دهن بنفشه فرو کرد ... زن سعی می کرد به هر دو تا کیر توجه کنه .. هم به مال دوست پسرش و هم به کیر شوهرش .. چون  می دونست چند روز دیگه با هر دو شون کار داره . اون نمی خواست همراهی فرزین رو از دست بده . به دوست پسر نیاز داشت . و همچنین به حمایت های شوهری که اونو آزاد بذاره . دقایقی بعد دو تا مرد بنفشه رو وسطشون قرار داده و اونو در آغوش کشیدند .. وقتی فرزین رفت دستشویی  برای لحظاتی افشین و زنش بنفشه تنها شدند ...
 افشین : عزیزم یه وقتی نگی من و تو زن و شوهریم .  اگه به گوش مسئولین برسه هر دو مونو بیرون می کنن . چون مقررات این جا میگه که مردایی که این جا هستند نباید زن داشته باشن ..
 بنفشه : نگران این چیزا نباش .. ولی افشین تو چقدر ماهی .. دوستت دارم . دوستت دارم . حالا می فهمم که چه شوهر با فرهنگ و مهربونی نصیبم شده . شوهری که می تونه خوشبختی و آرامشو برام به ار مغان بیاره . آخه تو لذت رو فقط برای خودت نمی خوای . دوست داری که منم از زندگیم لذت ببرم . منم واسه خودم تنوع داشته باشم . -فدای تو بنفشه ..
بنفشه : ولی راستش با این که می دونستم تو قبلا هم با زنای دیگه رابطه داشتی ولی نمی دونم چرا تو رو می بینم که د اری با زنای دیگه حال می کنی حسودیم میشه ..
 افشین : منم همین حسو در مورد تو دارم .  راستش با این که درک می کنم که تو هم باید لذت ببری ولی وقتی کیر فرزین رو توی تنت می بینم دلم می خواد از من بیشتر لذت ببری .
 بنفشه : دوستت دارم دوستت دارم . دلم واست تنگ میشه .. الان باید ببری پیش مهناز بخوابی ؟..آخخخخخ نهههههه  افشین : تو هم پیش فرزین می خوابی .. هنوز عشق و حال اصلی ما شروع نشده . اینا همه دست گرمیه .... ادامه دارد .... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر