ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

امیر و بیتا6

حالا از زبون زنم بیتا جون بشنوید جریان شب زفا فمون رو......قبل ازهم آغوش شدن با امیر یه کم از وارد شدن کیر به کوسم میترسیدم و نگران بودم.امیر منو دلداری میداد و میگفت حتما چیز سخت و نگران کننده ای نیست.همه زنها این مرحله رو گذروندن و با این حرفهای امیر اروم میگرفتم.تا اینکه منم بدون هیچ مشکلی شب زفاف رو سپری کردم.خیلی بهم خوش نگذشت ولی سختم نبود و به خوبی گذشت.دیگه هیچ مشکلی برای عشقبازی و سکس با امیر نداشتم.شب اول بعداز عروسیمون سراز پا نمی شناختم.فقط میخواستم همه برن تا من بتونم به عشق خودم برسم و با امیر تنها شم.همه رفتن و وقتش شد.قلبم به شدت میزد.هیجان داشتم.بی تاب بودم.وقتی امیر جونم دستمو گرفت و بطرف تخت برد انگار داشتم به عرش میرفتم.امیر شروع به دراوردن لباسهام کرد.برای اینکه زودتر بتونم تو بغلش جا بگیرم منم لباسهای اونو دراوردم.تو یه چشم بهم زدن دوتامون لخت لخت جلوی هم بودیم.کیر راست شده امیر دیوونم کرده بود.همدیگه رو بغل کردیم و بوسیدیم.امیر نوک سینه منو میبوسید و بدن منو نوازش میکرد.دستش رو روی تنم و کونم میکشید.منم کیر نازش رو تو دستم گرفته بودم و نوازشش میکردم.طاقتم داشت تموم میشد.امیر منو روی تخت خوابوند.پاهام رو باز کردم و کوسمو که حسابی تمیزش کرده بودم در اختیارش گذاشتم.بهش گفته بودم کوسم کادوئی شب عرسیمونه و اونشب بهت میدم.حال همون شب بود.میخواستم به امیر خوش تیپ و قشنگم کوس بدم.خودم هم برای خوردن کیرش بیتاب بودم.ااااااااااااهههههههههههه.امیر دستشو گذاشت رو کوسمو لاشو باز کرد.وووووووووواییییییییییییییییییییی.برای اولین بار بود که با خیال راحت جلوی امیر خوابیده بودم.اونم اجازه داشت هرکاری میخواد بکنه.اوووووووووووفففففففففففففففففففف.امیر سر کیرش رو گذاشت جلو کوسم.به شدت هیجان داشتم.احساس لذت شدید میکردم.آماده ورود کیر امیر به کوسم بودم.داد میزدم.احساس میکردم تموم کوسم خیس شده.گفتم امیرررررررررر جووووووووون کیییییرررررر.کیررررررر.من کیرررررررررررر میخوامممممممممممممم.زودباش بکنننننننننن منو.اااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه.سر کیرناز امیرو تو کوسم حس میکردم.فریاد زدم امیررررررررر جوووووووووونمممممممممم.عزیزمممممممممممم.قربووووووووون کیررررررررت برم.بکنننننننننن توووووووووووش.تا تهههههههههه بکنننننن.منو منتظر نذاررررررررر.منو دیوووووووووونه نکننننننننننن.احساس کردم کیر امیر تا خایه وارد کوسم شد.اووووووووفففففففففففففف.چه لذتی داشت.کیر امیر عضلات کوسم رو نوازش میکرد.احساس عجیبی داشتم.هیچ چیز غیر از لذت کیر خوردن رو احساس نمیکردم.امیر افتاده بود روم و سینه هامو میبوسید.کیرش تا ته تو کوسم بود.شروع به تلمبه زدن کرد.کیر امیر توی کوسم حرکت میکرد و عضلات کوسمو میمالید.خیلی خوشم میومد.همیشه آرزوی این لحظه رو داشتم.امیر با اشتیاق و حرارت منو میکرد.مداوم تلمبه میزد و سینمو میخورد.دستشو رو کونم گذاشته بود و منو بیشتر به خودش میچسبوند.دیگه هیچ فاصله ای بینمون نبود.باهم حسابی قاطی شده بودیم.من از روی عشق اه و ناله میکردم.دوست نداشتم هیچ قسمتی از کیرش از کوسم بیرون باشه.میخواستم موهای امیر رو از روی لذت بکنم.همش داد میزدم و میگفتم امیرررررررر جووووووون. بکننننننننننننننن منووووووووووو.بکن کووووووووووسسسسسسسسسمووووووو پر آب کننننننننننننن.نمی فهمیدم زمان چه جوری میگذره.من و امیر خیس عرق بودیم.من داشتم با تمام وجودم کیر میخوردم. یه کم که گذشت امیر گفت بیتا جووووووووون میخواد آبم بیاد.چون نمیخوام به این زودیها بچه دار شیم امیر کیرشو دراورد و آبش رو تو یه دستمال خالی کرد.خسته و بی رمق تو بغل امیر افتادم رو تخت.یه کم که گذشت احساس کردم هنوز از کیر سیر نشدم.دست زدم دیدم.آخخخخخخخخخخخ.اااااااااه.کیر امیرم هنوز راسته.گفتم امیرررررر جووووون بیا باز منووووو بکنننننننننن.من سیرررررررررر نشدم.لای پام رو بازکردمو امیر رو کشیدم روی خودم.امیر قشنگم که خیلی پر توان و قویه فوری نشست لای پام و با دستش لای کووووووووسم رو باز کرد.کیرش و گذاشت تو کوووووووووسم.آماده آماده بودم.کوسم فوری کیررررررر امیرو بلعید و اونو تا ته توی خودش جا داد.واییییییییییییییییییییی.جووووووووووووووووووونم.اااااااااااااااااااااااااااااه.کیر قشنگ امیر باز رفت تو کوسم.قشنگ تو کوسم حس میکردم.کیر امیر با آب کوسم لیز شده بود.امیر جونم باز داشت با کیر کلفتش منو میکرد.سینه هامو میمکید.کونم رو میمالید.نمیدونم چه جوری براتون احساس خودم رو از کیر خوردن بگم فقط اینو میتونم بگم که یه دختری هستم خیلی شهوتی و تا حالا هم هیچ مردی رو تو بغل خودم غیر از امیر حس نکردم.نمیتونم از کیر امیر بگذرم.دوست دارم اونو تا ساعتها توی کوسم احساس کنم.دوست دارم عقده های تموم ایامی رو که دوست داشتم کیر بخورم ولی به شوهر دسترسی نداشتم رو خالی کنم.امیر باید منو ساعتها بکنه تا من سیر شم.برای همین هم همه اش به امیر میگفتم تلمبه بززززززززنننننننن.جووووووووووونننننننن.کیرررررررتووووووو توی کووووووسم فشاررررررررررر بده.منو فشاررررررررر بده.سینه هامووووووووو بخوووورررر.امیر خوبم هم انجام میداد.منو غرق در لذت میکنه.تقریبا دفعه دوممون نزدیک یه ساعت طول کشید که امیر گفت میخواد آبم بیاد و کیرش رو از کوسم کشید بیرون و آبشو تو دستمال خالی کرد.برای اولین شب خیلی کیف کردم به تموم چیزهائیکه فکر میکردم رسیده بودم تو فکرم که از تموم روشهاییکه سکس لذت ببرم.ادامه دارد........

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر