ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

نمایش آمار 2 نظرسنجی و تعداد اعضای محترم این وبسایت و یه خبر

تعداد اعضا محترم 3852نفر- تشکر فراوان از همه دوستان گلم - نمایش دو نظر سنجی تا امروز به شرح ذیل میباشد:

1- داستان سكس با مامان يا بابا

 1023رای - 26%

2- داستان سكس با خواهر يا برادر

 624رای - 15.8%

3- داستان سكس با خاله يا دايي

 234رای - 5.9%

4- داستان سكس با عمه يا عمو

 139رای - 3.5%

5- داستان سكس ضربدري

 874رای - 22.2%

6- داستان سكس با فاميلهاي نزديك

 513رای - 13%

7- داستان سكس با غريبه ها

 519رای - 13.2%
====================
1- شوهر دارم اما خوب ارضام نمیکنه

 47رای - 6.5%

2- زن دارم اما خوب ارضام نمیکنه

 170رای - 23.6%

3- شوهرم هوسبازه منم تلافی میکنم

 21رای - 2.9%

4- زنم هوسبازه منم تلافی میکنم

 14رای - 1.9%

5- هردوتامون لذت میبریم از اینکار

 53رای - 7.3%

6- دختر مجردم لذت میبرم از اینکار

 41رای - 5.7%

7- پسر مجردم لذت میبرم از اینکار

 246رای - 34.2%

8- دخترم و اصلا خوشم نمیاد

 25رای - 3.4%

9- پسرم و اصلا خوشم نمیاد

 101رای - 14%
×××××××××××××××××××××
لطفا توجه کنید دوستان گلم:

1- دوستان عزیز خواهشا درخواست ارسال فیلم و عکس و داستان رو بصورت انفرادی نفرمایید.همه اعضا محترم از نظر بنده مثل هم هستن و فرقی با بقیه ندارن

2- در لیست مطالب وبسایت قسمتی با نام ×× ارتباط جهت سکس ×× میباشد.لطفا فقط در نظرات اون قسمت پیام و ایمیل و شماره تماس خودتون رو بذارید نه جای دیگه

3- یه خبر خوب دارم برای کسانیکه با من و وبسایتم دشمن هستن و یه خبر بد هم دارم برای تموم دوستان گل و با معرفت که از روزیکه بنده وبسایتم رو راه اندازی کردم همیشه با دادن نظر و ارسال ایمیل من رو واقعا شرمنده الطافشون کردن.ممنونم عزیزان ×× به اطلاع کلیه دوستان میرسونم بعلت بعضی مشکلات و متاسفانه..... به احتمال خیلی خیلی زیاد تصمیم گرفتم تا چند روز آینده فقط در خدمت همه دوستان باشم و بعد از اون از خدمت تمومی عزیزان مرخص میشم.اگه توی این مدت باعث رنجش کسی شدم ببخشید.تموم سعی و تلاشم در این بود که شما دوستان رو راضی نگه دارم اما اگه کوتاهی کردم عمدی نبوده و عاملش مسائل جانبی بوده که بیان کردنش اینجا صحیح نیست.از صمیم قلبم برای همگی آرزو دارم همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه.با تشـکر.کوچک همه شما امیـر سـکـسـی

19 نظرات:

سميرا گفت...

اميررررررررررررررررررررررررر
جوووووووووووووووووووون
نههههههههههههههههههههههههههه
خواهش ميکنم ادامه بده
حيف نيست سايت به اين باحالي رو تعطيلش کني عزيزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدااااااااااااااااااااا
نکنننننننننننننننننننننننننن

ناشناس گفت...

امیر جان همه مشکل دارن انشاالله مشکلت حل میشه اگه میتونی تجدید نظر کن مابهت عادت کردیم و دوستت داریم.

ناشناس گفت...

حیف شد وبسایتت میتونست بهترین بشه اگه میتونی خواهشا وبسایت رو نبند تا بتونیم با خوندن داستانات همیشه به یادت باشیم

ناشناس گفت...

امیر ازت میخوام به احترام بازدید کننده ها این کارو نکنی به لطف خدا مشکلت هم حل میشه و با قدرت به کارت ادامه بده ممنون

nimzzzz گفت...

naaaaaaaaaaaa

amir narooooooooooo

heyfe ...webloget take....narooooo

Unknown گفت...

سلام به همه عزيزان تشكر ازلطفتون من تموم سعي ام رو كردم تاشما عزيزان رو راضي نكه دارم مشكل اصلي و آزار دهنده اينه كه من با همه خطرات و همه هزينه هاي ايكه براي دانلود و آب كردن و كذاشتن داستان و فيلم انجام دادم متاسفانه توقع بعضي از دوستان نصبت بمن يكم بالا رفته و بارها تذكر دادم و خواهش كردم كه بصورت انفرادي درخواست فيلم و عكس و داستان نكنيد اما متاسفانه بعضي دوستان طلب دارن ازمن و ديدشون اينه بنده تعهد دارم كه هر امري داشته باشن انجام بدم حتي كفتن اين حرف يكم سخته برام اما بخاطر روشن شدن علت اصلي تصميمم به اجبار بيان ميكنم كه بعضي دوستان در جت و با ايميل از در تعريف و بقول خودمون هندونه زير بال كذاشتن درميان و بعداز كلي حرف و تعريف آخرسر مشخص ميشه كه دنبال يك نفر جهت سكس هستن و ديدشون نصبت بمن شده آدميكه با عرض معذرت ,,,,,هستم يا درخواست داستان ميكنه با اسامي مورد نظرش و بعداز نوشتن حتي بخودش اجازه نميده 1تشكر خشك و خالي كنه؛حس ميكنم بنده شدم بازيجه دستشون يك ابزار براي تفريح و سواستفاده؛خدا ميدوني من از روزيكه وب زدم هنوز با كسي سكس نكردن و دنبال هوس بازي نبودم فقط قصدم سركرمي دوستان بود از نوشتن داستانهاي خيالي و فانتزي ذهني كه داشتم؛فعلا درخدمت همه عزيزان هستم تا تكميل داستانهاي قبلي؛اما بعداز اون كه نميدونم جه مدت طول بكشه 1هفته يا1ماه از حضور همه مرخص ميشم؛و داستانهام رو براي اعضا ميفرستم تا جوابي باشه به لطف همشون قربون مرام همه دوستان بامرامم

ناشناس گفت...

این کار خوبی نیست که میخوای به خاطر یه عده سایت رو تعطیل کنی به خاطره اکثریت نظرتو عوض کن

shahban گفت...

salam amirjan
man nemi2nam chi bgam
Ama heife age tatilesh koni
Az vaghti webloget taze baz shode bood hameie dastanato pa b pat khondam
Are
Hameie harfat ghabool
Inja 1club nist
Hata kheiliam nazar nadan
Man khodam ro migam
Hamishe nazar nadadam , vase dastanaie aida ham vaghean tashakor kardam.
Hamishe goftam sojeie dastanat nabe
Tekrari nist
Dastetam dard nakone.
Ama b nazare man edame bede
Doostdaranet kam nistan
B eshghe ina edame bede.
Man b shakhse ozve khabarname nistam
Ama age 1rooziam khasti cut koni (k omidvaram cut nakoni) hatman vase a'azaye khabarname edame bede
Va elam kon , chon man ham ghat'an ozv khaham shod hata ba haghe ozviat!!!!

shahban گفت...

salam amirjan
man nemi2nam chi bgam
Ama heife age tatilesh koni
Az vaghti webloget taze baz shode bood hameie dastanato pa b pat khondam
Are
Hameie harfat ghabool
Inja 1club nist
Hata kheiliam nazar nadan
Man khodam ro migam
Hamishe nazar nadadam , vase dastanaie aida ham vaghean tashakor kardam.
Hamishe goftam sojeie dastanat nabe
Tekrari nist
Dastetam dard nakone.
Ama b nazare man edame bede
Doostdaranet kam nistan
B eshghe ina edame bede.
Man b shakhse ozve khabarname nistam
Ama age 1rooziam khasti cut koni (k omidvaram cut nakoni) hatman vase a'azaye khabarname edame bede
Va elam kon , chon man ham ghat'an ozv khaham shod hata ba haghe ozviat!!!!

ناشناس گفت...

سلام اميرجوون حقداري عزيزم خودم ديدم داستانهاي زيباي تو رو ميذارن بانام خودشون توسايتشون و كاربرهاش كلي تشكر ميكنن ازش درصورتيكه اين تشكر لايق اينجاست و با توجه به آماربازديد روزانت كه بنظرمن ازشهواني و بقيه سايتها خيلي بيشتره اما متاسفانه نظرات در اينجا خيلي كمتره و حقداري دلسرد بشي عزيزم اما از صميم قلبم آرزو دارم ادامه بدي

amir-2008 گفت...

متاسفم واسه هممون
داریم حرفه ای ترین رو از دست میدیم
امیر جون اگه میتونی که نرو اما اگه رفتی از ته دل واست آرزوی موفقیت میکنم

ناشناس گفت...

کجا میری بابا، نباید اینکار رو بکنی...

ناشناس گفت...

آقا امیر از قدیم گفتن همیشه کار خوب دشمن هم داره
امیر بیخیال رفتن شو
فوقش آیدیتو عوض کن و تو سایت نگذار
درخواست 99% کاربران سایت اینه: امیر نرو

ناشناس گفت...

امیر منم ازت میخوام نری محکم تر از قبل ادامه بده تا بدخواهات از حسادت بمیرن امیر ما دوست داریم نرو......

Unknown گفت...

سلام به دوستان بامعرفتم و تشكر از نظر لطفيكه بمن داريد من كوجيك همتونم فعلا هستم درخدمتتون تا كامل شدن داستانهاي قبلي امشب هم براتون داستان ميذارم و سعي ميكنم اين جندروز تعطيلات را زياد داستان بزارم تا جبران اين محبت هاي شما رو كرده باشم قربون مرامتون

ناشناس گفت...

امیر جون بهترینی.
ما رو تنها نذار.
تو روحه تک تکشون ریدم که اینقدر پر رو هستن که باعث رنجش تو شدن.
you are the best man in sex story

ناشناس گفت...

امیر جون بهترینی.
ما رو تنها نذار.
تو روحه تک تکشون ریدم که اینقدر پر رو هستن که باعث رنجش تو شدن.
you are the best man in sex story

ناشناس گفت...

Salam salar.Salam sardar.Dadash harki badkha dare shomam bemun ta badkhahe shooma nasakhesh keshideshe hame duset daran aziz bemun ke(az dustane aziz ozr mikham )cheshmashun az kooneshun darad .Nokaretam.

شا که و گفت...

امیر جون از طرف همه دوستان سلامو عرض ادب؛ چاکرتم هستیم.تازه به وبلاگت دسترسی پیدا کرده ام؛خیلی باحاله.خیلی هم ناراحتم که میخوای بری؛امیدوارم نری. I am very sorry you want to go . I hope you do not go and stay. ‎

 

ابزار وبمستر