ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سکس من با مامان نگین قسمت آخر

سکس بعدی با مامانم سکس بعداز دیدن فیلم بود.داشتم میومدم خونه سر راه یه فیلم سوپر از یکی از دوستام گرفتم.منتظر موندم تا بابام بره سرکار چون شیفت بعدازظهر کاری بابام موقعیت مناسبی بود تا با مامان سکس داشته باشم.بابام که رفت مامانم روتخت اتاق خودشون دراز کشیده بود.فیلم سوپر رو گذاشتم و صداشو زیاد کردم تا مامانم بشنوه.فیلم یه فیلم آمریکایی بود که توش یه زنه وقتی شوهرش خونه نبود اونقد حشری شده بود که جلوتعمیرکاری که برای تعمیر وسایل خونشون اومده بود لخت شد و تعمیرکارم حسابی کردش.زنه هم از اون تپل ها بود.یکم گذشت دیدم مامانم اومده اتاق و پشت سرم ایساده و داره با اشتیاق فیلمو می بینه.نیگاش کردم یه ویشگون ازم گرفت و گفت: قبلنا فیلم سوپر میاوردی یواشکی میدیدی؟؟؟. من: تا بحال فیلم سوپر خونه نمیاوردم؟؟؟. مامان: آره جون عمت.اونموقعیکه در رو میبستی و یه ساعت تواتاق می شستی و بعدمیرفتی حموم تواتاق چه گوهی میخوردی؟؟؟؟.من: تو ازکجا میدونستی؟؟.مامان: خوب من مامانتم باید کنترلت کنم حالا چرا تنهایی نگاه میکردی؟؟.من: باید باکی نگاه میکردم؟؟؟؟مامان:با من.منم دست زدم به سینش گفتم: خوب اونموقع نمیدونستم که مامانم اینقدر حشریهههههه؟؟؟.مامان: خوب حالاکه میدونی؟؟؟.من:خوب؟؟.مامان:خوب پلی رو بزن باهم ببینیم.منم پلی رو زدم و هردومون خوابیدیم روتخت و دیدیم.منم همش داشتم دستمالیش میکردم.انصافا زنه توفیلم خیلی باحال بود بدن تپل و ناز و خوردنی داشت.جوری برای مرد تو فیلم ساک میزد که یارو داشت شدید آه ه ه و ناله میکرد.بعدش مردهم حسابی کوس و کونشو گایید و همه آبشو تودهن و صورت و سینه های زنه خالی کرد.هردومون فوق العاده حشری شده بودیم.مامان داشت آه ه ه و وااااییییییی میکرد.دوتایی روی فیلم زوم کرده بودیم تا تموم شد.من لباسای مامانو درآوردم و مامانم لیاسای منو درآورد.به اصرار من رفتیم توحموم سکس کنیم.من خیلی از سکس توحموم خوشم میاد.خیلی حال داره.هردومون یه شورت پامون بود.منکه وقتی سینه زنه توفیلم رو دیدم که خیلیم خوش استیل بود.شروع کردم به مالیدن سینهای مامان.البته قبل از اون حسابی به کیرم اسپره زدم تا به این زودی آبم نیاد.نوک قرمز پستونای مامانم که شق کرده بود رو میلیسیدم و میمکیدم.نوک زبونمو دور نوک سینش میچرخوندم.خیلی حال میداد جووووووون.چند تا سیلی آروم به سینه هاش زدم و یکم مالیدمشون.بعد رفتم سراغ کووووووسش.وااااایییییییییی جااااااااانم از روشورت نارنجی مامان کوسشو بو میکردم.آه ه ه ه که چه حالی میداد.منکه تا یه ماه پیش با همین شورت آبم میومد و تو همین حموم پشت مامانمو میشستم حالا دارم مامان جووووووووونم و تواین حموم میکنمششششششش.یکم از رو شورت دستمو کشیدم به کووووووووس و کوووووووونششششششش یکم هم لیسیدم.بعد بادهن شورتش رو کندم و اون کوووووووس سفید و تازه تمیز شده مامانو میلیسیدم.آخ خ خخخخخخ.اونقدر لیسیدم تا به اوج حشریت رسیده بود و آه ه ه ه آه ه ه ه میکرد.التماس میکرد که زبونم رو بکنم توکووووووسش.واااااااییییییی که چه حالی میداد این التماسها و حرفای حشری مامان جووووووووون.زبونمو کردم توکوووووووسش تا بعداز چند ثانیه لرزید و ارضا شد.حالا نوبت من بود توی اون فیلم یارو بعداز کردن زنه دهنشم گایید.یعنی نذاشت زنه براش ساک بزنه بلکه خودش کیرشو تودهن زنه تلمبه میزد.منم مامانمو روی زمین خوابوندمش شروع کردم به گاییدن دهنش.قبل از اینکار دوش آبو بازکردم و آب  رو ولرم تنظیم کردم.همینجورکه تو دهن مامان تلمبه میزدم آب از دوش روسرمون میریخت.موهای مامان خیس شده بود و بصورتش چسبیده بود که حشری ترم کرده بود.مامانو نشوندم دستامو توموهاش چنگ زدم خودمم به دیوار تکیه دادم کیرمو گذاشتم تودهن مامان و با موهاش سرشو عقب جلو میکردم و کیررررررمو تودهنش تلمبه میزدم.تند تند اینکارکردم وسرعتم رو بیشتر کردم دیگه داشت آبم میومد.به کارم ادامه دادم تا آبم ازسر وصورت و دهن مامانم سرازیر شد.همدیگه رو خوب شستیم.مامانم گفت امروز کووووووسمو نکردیااااااااا؟؟؟.گفتم میکنم نترس مامانی بیا کووووستو بکنمشششششش.گفت نه ولی حرفش منو حشری کرد مامانمو با زور روی زمین خوابوندم سینه هاشو جفت کردم کیرررررررمو گذاشتم لاش تا دوباره کیرررررم راست شد.چندبار تلمبه زدم وقتی حشری شده بودم چهار زانو خوابیدم رومامانم و کیرررررمو دم کووووووووسش تنظیم کردم فشاررررررر دادم توشششششش وووااااااییییییییی بعد جامون برعکس شد من رفتم زیر و مامان رفت روم.چند بار که به بالا تلمبه زدم آبم اومد و همش رو توکووووووووووس مامانم خالی کردم.واااااااااااییییییییییی جووووووووون عالییییییییی بود.امروز ازهمه جای اون بدن سفیدش لذت بردم.سکس قشنگی بود که حدود نیم ساعت طول کشید.همدیگه رو شستیم و با خوشحالی اومدیم بیرون.پایان

1 نظرات:

matin گفت...

امیر جون ما انقد دوست داریم که اگه برای ما داستان نذاری بازم میایم بهت سر میزنیم داداش خیلی دوست داریم داداش

 

ابزار وبمستر