ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

كوس شبنم جوووونم

سلام دوستان خبر رسيده كه بعضي از سايتها از من و وبم بعنوان سايت سوخته ياد كردن اما به كوري جشم همشون اميرسكسي هنوز هست و داستانهاش ادامه داره فعلانكه سايت خودشون بخاطر بعضي مسائل كه كفتنش صحيح نيست مشكل داره و ....شادباشيد دوستان؛؛؛؛از دو سه روز مونده به همه دخترایی که میشناختم آمار دادم که یکشنبه خونه تنهام تا دوشنبه اخه زنمو فرستادم مسافرت 2 روزه؛خلاصه من فکرامو کرده بودم که یکی از صبح بیاد تا ظهر یکیم شب بیاد پیشم حالا اگرم شد یکیو عصر ببینم اما همش خواب و خیال بود؛هرکدوم به یه دلیلی پیچوندن؛یکی کار داشت یکی دانشگاه یکی پریود شد موند فقط شبنم؛گفت میام منم گفتم از هیچی بهتره؛ظهر شنبه بود که زنگ زد بهونه آوردن و این چیزا که نمیشه و کار پیش اومد و دوستم فلانه؛شب بهش زنگ زدم گفتم باشه اصلا نیا منم دیگه نمیخوام هیچوقت بیای؛5 دقیقه بعد اس ام اس داد که میاد؛بیخیال؛عصر یکشنبه قرار گذاشتیم و رفتم دنبالش آوردمش خونه؛زنگ زدم پیتزای سرخیابون برامون شام اورد و مشغول خوردن شدیم.بعد شام یه فیلمی گذاشتم که باهم ببینیم اصلا عجله نداشتم مثل همیشه که 2 ساعت و 3 ساعت باید با استرس میکردمو جمع میکردم؛شبنم لباس راحتی پوشید اومد تو بغلم نشست جلوتلویزیون.یه تاپ نازک سفید با یه دامن کوتاه که تقریبا همه جاشو انداخته بود بیرون؛مثل همیشه خیلی سکسی بود؛منم کم کم تحملم داشت تموم میشد؛هنوز 20 دقیقه از فیلم نگذشته بود که دستم داشت زیر کووووون شبنم میچرخید واسش آروم میمالیدم کوووووس و کوووونش رو گاهی دست میکردم از لای شورتش اونم آه ه ه ه ه میکشید؛یه چند دقیقه ای اینجوری گذشت تا شبنم دست بکار شد شروع کرد از روی شلوار کیرررررمو مالیدن کیررررم بدجور راست کرده بود میدونستم حالا حالاها تا صبح وقت هست پس عجله ای نداشتم؛دیگه فیلم نگاه نمیکردیم من دستم لای کوس شبنم بود و چوچولش رو میمالیدم اونم افتاده بود کیررررمو تا تهههههه کرده بود تودهنش از همیشه بهتر ساک میزد؛اونم میدونست وقت زیاده عین آبنبات ميکشید زبونشو به نوک کیررررم منم تو آسمون بودم؛یه 5-6 دقیقه ای همینجور بود تا اینکه شبنم گفت دیگه طاقت ندارم بلند شد شورتشو درآورد و یه ضرب نشست رو کیررررم وايييييي شروع کردیم لب گرفتن کیرم تا دسته تو کوسش بود اوووووف آروم صدا میداد که همسایه ها نفهمن؛آه ه ه ه ه ه
كيرررم سر میخورد تو کووووسش که انگار به هیچکس تاحالا نداده؛همین هفته پیش بود بهم گفت به یه پسره کوس داده کیرش 2 برابر مال من بوده اما علاقش خیلی زیاد بود به این جور چیزا؛شبنم بالا پایین میرفت منم رو مبل ولو شده بودم؛چشمامو بسته بودم فقط داشتم لذت میبردم؛خیلی وقت بود با یه دختر نمیشد وقت زیاد بگذرونم مگه تو ویلای شمال که اونجام همش مواظب سرایدارو اینحرفا هستم تا نفهمه به گام بده؛تو این فکرا بودم که دیدم بد جوری لرزید آروم از رو کیررررم بلند شد رفت رو مبل یكنفره با زانو قمبل کرد کووووس و کوووون و سمت من تکیشم داده بود به تکیه گاه مبل؛بلند شدم همونجوری از پشت کیرمو چپوندم تو کوسش دیگه منم وحشی شده بودم یه چندتا حسابی با دست زدم رو قمبل کونش که حسابی قرمز شد؛تند تند تلمبه میزدم شبنمم فقط میگفت جوووووون بکنننننن این کووووووس رو ماله توست همششششش تا صبح کیررررررتو از کووووووسم در نیاررررر فشارررررر بده توششششششش؛با این حرفاش منم حشریتر شدم و محکمتر تلمبه میزدم که یدفعه دیدم داره آبم میاد؛2-3 تا تلمبه خفن زدم؛یه آه ه ه ه ه ه ه ه بلند و تا آخرین قطرشو تو کوس شبنم خالی کردم؛شبنمم مگفت وایییييي سوختمممم دیگه نانداشتم یکم روش موندم همونجوری و بعد بلند شدم درازکشیدم رو مبل؛داشتم فکر میکردم به این که تا صبح هیچی ازم نمیمونه کاشکی الان میرفت خونشون میخوابیدم؛اما دیگه دیر بود واسه این فکرا شبنم خودشو تمیز کرد از تو کیفش قرص برداشت خورد که حامله نشه؛یه ملفه دور خودش پیچید و اومد رو مبلی که من ولو بودم؛یه ذره این کانال اون کانال کرد منم چشمامو بسته بودم خوابم میومد یه ربع گذشت دیدم اون دوباره رو کیرررر خوابیدم نشست؛چشمامو باز کردم با اون حال دیدم داره کوووسشو میماله رو کیررررم؛فکر نميکردم به این زودی دوباره قدعلم کنه شبنم آه ه ه آه ه ه میکرد میگفت گوش کن ببین چه صدایی میده خودشو بیشتر میمالید به کیرم؛که یدفعه خون دوباره جریان پیدا کرد شروع شد به بزرگ شدن؛شبنم خوشحال پرید کرد تا ته تو دهنش ساک زدن؛منم انگشتمو کردم تو سوراخ کونش یه ذره نوچ و اینا کرد؛بعد هیچی نگفت منم شروع کردم به گشاد کرد سوراخ کونش که واسه کیرم جا باز کنه؛واااااای که چه حالی بود کون به این باحالی خواب ازسرم پریده بود کیررررم مثل فولاد شده بود؛بهش گفتم بریم توتخت بعدم ازش خواستم مثل حالت سجده برام قنبل کنه؛صحنه رو که میدیدم طاقت نیاوردم یدفعه تا دسته کردم تو کونش اونم یه جيغغغغ حسابی زد؛بعدم شروع کرد به فحش دادن یه ذره همونجوری نگرش داشتم که جا باز کنه دستم جلو دهنش بود که هیچی نگه؛بعد آروم آروم شروع کردم تلمبه زدن جااااااان که چه کون تنگیييييي زنم معمولا بهم کون نیمده؛اما این شبنم همیشه ناز میکنه ولی جور اونو میکشه؛یه 10 دقیقه ای تلبه میزدم که دیگه دهنش سرویس شده بود با التماس چرخید دراز کشيد گفت تو حالا آبت نمیاد دوباره بکنننننن تو کووووسم؛منم قبول کردم افتادم روش تلمبه ميزدم؛شبنم فقط قربون صدقه کیرزررم میرفت؛میگفت تا حالا کسی مثل تو منو نکرده؛20 دقیقه مدلهای مختلف کوسشو گاییدم بعد کیرمو دراوردم کردم تو دهنش گفتم بخورش تا آبم بیاد؛شبنم شروع کرد ساک زدن حرفه ای؛ابم با فشاررررر اومد تو دهنش خالی کردم داشت حالش بهم میخورد از بغل لبش زده بود بیرون دوتایی رفتیم تمیز کردیم خودمنو؛اومدیم رو تخت بخوابیم؛چه شبی بود اما نصفه شب یه بار دیگه از خواب بیدارش کردم کردمش صبح هم تا بیدار شدیم یه نیم ساعتی تلمبه میزدم؛بعدم باهم دوش گرفتیمو صبحانه خوردیم زدیم بیرون؛که شبنم بره خونه منم برم سرکارم؛تا شب شبنم 10 تا اس ام اس زد تشکر کرد بابت یکی شدن کوس و کونش؛

4 نظرات:

ناشناس همیشگی گفت...

امیر جون من خیلی خوشحالم که برگشتی و منصرف شدی هر چی هم دیگران می گن ناراحت نباش مهم اینه که ما طرفدارتیم من خودم سایت تو را به دوستام معرفی کردم همشون هم حال کردن گفتن چه سایت به روزی هستش
راستی می دونم شاید جاش اینجا نباشه بگم میشه برام داستان سکس با مامان بیشتر بزاری ممنون

ناشناس گفت...

امیر جون به کوری چشم حسودا و بدخواها با قدرت ادامه بده تا حالشون گرفته شه

ایرانی گفت...

اگه واقعا این سایت سایتی سوخته باشه که نیست باید گفت که بقیه خاکسترن .رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر .نشاط و طراوت وتنوع را درحداقل هشتاد درصد ازداستنهای این مجموعه می توان یافت وتازمانی که فرصت وتوانی داشته باشم باکمال افتخاردرخدمت امیر وخوانندگان عزیز وخونگرم بوده امیدوارم کسانی که توانایی همکاری را داشته محبت خود رانشان دهند.در مورد این داستان هم باید گفت ضمن تازگی موضوع سوژه ای قوی نداشت در عوض صحنه های عشقبازی را به خوبی ترسیم کرده ودر این مورد خاص پرهیجان وتقریبا کامل بود...ایرانی .

ناشناس گفت...

В этом что-то есть. Большое спасибо за информацию. Вы оказались правы.

---

Скачать Программу Смены Обоев Рабочего Стола Бесплатно - [url=http://skachaty.weebly.com/blog/skachat-programmu-smeny-oboev-rabochego-stola-besplatno]http://skachaty.weebly.com/blog/skachat-programmu-smeny-oboev-rabochego-stola-besplatno[/url].

 

ابزار وبمستر