ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بهشت قسمت پنجم

گفتم:منیرجوون مخصوصا فرستادمش دنبال نخود سیاه تا بتو برسم عزیزم بد کردم؟؟؟ منیر کمی نگام کرد و گفت: تو جلوی محسن هم هر کاری که دوست داشتی میتونستی با من بکنی.اون بدش نمیاد که تازه خوششم میاد ممکنه خودشم کمکت کنه؟؟؟؟؟؟ گفتم:منیر جون چقدر سخت میگیری؟؟؟ اونکه غریبه نیست اون شوهرتوئه از سرکوچه که نیومده اینجا؟؟؟ مگه میخواد پرستو رو بخورش؟؟ حالا یک لاس خشکه هم باهاش بزنه چی میشه؟؟؟ چیزی ازش کم میشه؟؟؟ اصلا یکپا جلوتر میزارم عزیزم اگرمنظورت اینه که ممکنه محسن با پرستو کاری انجام بده نه این کار رو نمیکنه.ولی منیر جون من تو رو میخوام؟؟؟؟ خوب میدونی که چشمم دنبالت بوده هنوزم هست.میخوامت منیر.داشتم از داغی اون  گر میگرفتم سفت بهش چسبیده بودم بدنش عجب حرارتی داشت؟؟؟ نذاشتم حرفشو بزنه سفت بغلش کردم و لبامو گذاشتم روی لبای داغ و قلوه یش آروم دستمو از بالای شلوارکش بردم لای پاش و انگشتومو کشیدم روی شکاف کوس داغ و مرطوبش.عجب کوس گوشتی و صاف و بی موئی زبونشو آورد تودهنم.طعم کنیاک میداد.با زبونم زبونشو لیسیدمو اونو مکیدم تا بیشتر بیاد تودهنم.بعد از ازدواج با پرستو منیر اولین زنی بود که تو بغلم جا گرفته بودم.این یکی از آرزوهای محال بود که حالا بهش رسیده بودم.عجله ای نداشتم چون میدونستم اونم منو میخواد و محسن هم حالا حالاها از اتاق بیرون نمیاد چون خودشو با پرستو که مست مسته مشغول کرده.حالا چه حالی داره با پرستو میکنه نمیدونم؟؟؟؟ داشتم دیوونه میشدم.آخه دیدن صحنه لاسیدن با یک زن مست و خوشگل مثل پرستو برام خیلی جالبه.منیر نمیدونست مهمونی امشب برای همین بوده که بزارم شوهرش پرستو رو بکنه و منم این وسط به وصال کون زنش یعنی منیر برسم و باهاش حال کنم براهمین گفتم:منیر جون کمی از اون کنیاک بده میخوام امشب حسابی باهات حال کنم؟؟/.خودتم بخور تا دنیا رو فراموش کنی میدونی برای همچین لحظه ای چقدر توی کف بودم؟؟؟ با هم مشروبو سر کشیدیم و یک قاچ پرتقال گذاشتم دهنش  و گفتم:با هم بخوریم.یک کم تو بخورش بعد بدش من.همینطور مثل آدامس با هم نوبتی بجوئیمش خوشت میاد؟؟؟ منیر درحالیکه اونو مثل آدامس میجوید لباشو آورد جلو و رولبای من گذاشت و با زبونش پرتقال رو فرستاد تودهن من.چه خوشمزه و خوش طعم شده بود.از اینکار جدید حال کردم.تو همون حال منیرآروم کیرمو گرفت و مثل دختر بچه های کوچیک خودشو لوس کرد و گفت:امیر من اینو میخوام؟ میخوام بخورمش؟ اونو  بزار دهنم و زیپ شلوارمو کشید پائین.خواستم کمربندم رو باز کنم که صدای جیغغغغغغغ  و آخ  خ خخخخخخخ و اووخخخخخخخ پرستو اومد؟؟؟ او ناله کنان میگفت خیلی درد دارهههههه  یواشترررررر عجله نکنننننننن واااااااااااایییییییییییییی مامااااااااان دارم میمیرممممممممممم.گفتم: منیر جون پاشو ما هم بریم تواتاق پیش محسن و پرستو ببینیم چه خبره صدای جیغ پرستو میاد؟؟؟گفت:وااااااااییییییی چه عالیییییییییی؟ بریم بینیم محسن و پرستو دارن چیکار میکنن؟؟؟ تو هم خوشت میاد صحنه رو ببینی؟ هاااااااان؟؟؟ گفتم:آرههههههه خیلییییییی.پا شو بریم اونجا.منیر مست مست شده بود.گفت:نه اول لخت شو منو هم لخت کن تو هم مثل محسن منو بغل کن ببر تواتاق تو که میدونی من چقدر حسودم؟؟؟ گفتم: پا شو تا شلورکت رو در بیارم؟؟؟ گفت: نمیتونم پا شم همینجوری دربیار و خودش تاپشو با زحمت و نفس نفس درآورد.چه سینه هائی حرف نداشت؟؟ کمی از سینه پرستو بزرگتر بودن.جوون میده آدم کیرشو بزاره وسطشون و باهاشون حال کنه.خم شدم و شلوارکشو به هرترتیبی بود از پاش درآوردم.کوسش برجسته و بی مو با رنگی سفید و بدون یک دونه مو.دستی بهش کشیدم صاف.صاف ولی لبه هائی که از تو شکافش زده بود بیرون کمی بزرگ بودن.سریع شلوارمو با شورت یکجا کشیدم پائین.کیرررم مثل فنر پرید بیرون و راست ایستاد مقابل منیر خانم.منم شبیه محسن اونو از روی مبل بلند کردم و درحالیکه کیرم میخورد به کونش بردمش طرف اتاق خواب.وقتی وارد اتاق شدم چی دیدم؟؟؟؟ به به.چه صحنه ای؟؟؟؟؟ پرستو خانم لخت لخت لبه تخت بحالت سجده زانو زده بود و یک متکا گذاشته بود زیر دستاش و سرشو روی دستاش گذاشته بود کونش وهم توبغل آقا محسن که اونم لخت لخت بود.آقا محسن برای اینکه پرستو تو اون حالت سجده ای خسته نشه یک دونه متکار روهم گذاشته بود پشت زانوش بین رون و ماهیچه پشت ساق پاش.با اینکارش کون پرستو درست مقابل کیرش ثابت مونده بود بخوبی معلوم بود که محسن با این پوزیشن عالی داره اونو از کون میکنه برای همین هم جیغغغغغغ کشیده بود.محسن با یک حالت وحشیانه ای داشت پرستو رو میگائید.صحنه ایکه تا حالا فقط بطور مجازی تو ذهنم میدیدم حالا حقیقی؟؟؟؟ حقیقی جلوی چشام داشتم میدیدم. میدیدم چطوری یک نفر پرستو رو دولا کرده و اونو از کون میکنه.اونم چه کردن و گائیدنی؟؟؟ یادم نمیاد من تا حالا اینجوری پرستو رو گائیده باشم حتی بار اول که با اون همه شوق و ذوق گائیدمش؟؟؟؟؟؟ از دیدن این صحنه خیلی حال کردم.صحنه همونی بودکه همیشه توی ذهنم آرزوش رو داشتم و دوست داستم از نزدیک ببینم.از اشتیاق محسن در نحوه و گائیدن حریصانه اش خیلی خوشم اومد.همچی با زور و فشاررررررر خودشو میکوبید به کون پرستو که لمبرای کون پرستو مثل بادکنکی که فشارش بدی از دو طرف کونش میزد بیرون.توی دلم به محسن و نحوه گائیدنش آفرین گفتم.جدی آقا محسن تو گائیدن پرستو اونم تو اولین شب مهمونی چیزی کم نگذاشته بود.منیر همینطورکه تو بغلم بود و آروم سر کیرم به سوراخ کونش میخورد گفت:امیر جون منو بزار لبه تخت پیش پرستو همینکار رو کردم و اونو گذاشتم بغل دست پرستو.منیر همینطورکه نشسته بود چرخید و روشو کرد طرفم طوریکه کیرم درست مقابل صورتش قرار گرفت.دستشو آورد و کمر کیرمو گرفت مثل کسی که تا حالا کیر ندیده باشه با دقت کیرمو نگاه کرد.گفتم:منیر جون چطوره؟؟؟؟ خوشت میاد؟؟؟ گفت:خیلی خوشگله چه کله گنده ای دارههههههه؟؟؟؟؟ گفتم:کله گنده خوبه؟؟مگه مال محسن نیست؟؟؟گفت:مال محسن هیکلش گنده تر و کلفت تره ولی کله اش کوچیکتره.بعد همینطورکه کمر کیرمو گرفته بود آروم شروع به لیس زدن کرد و زبونشو کشید رو کله کیرم که از فشار شهوت بنفش شده بودهر بار که با زبان خیس و مخملیش لیسی میزد نگاهی عاشقانه به صورتم میکرد لرزشی خفیف تموم وجودم رو گرفته بود.بار اولی بود برام ساک میزدن.براهمین خیلی حال میکردم.طرز لیس زدنشو نگاه کردم.منیر هم سرشو بلند کرد و نگام کرد.حالت شهوانی رو که توی چهرم دید خیلی آروم شروع به بلعیدن کیرم کرد.یواش یواش اونو تا ته کرد تودهنش.بعد از یک مکث کوتاه ضمن کشیدن کیرم بطرف بیرون زبونشو زیر کیرم میلغزوند.به ختنه گاه که رسید نگهش داشت.درحالیکه میک میزد با دو انگشت شصت و اشاره دست چپش بیخ اونو گرفت و فشارررر داد بطرف شکمم کیرم بیشتر باد کرد.حالا با دست راستش که توف بهش زده بود با کمر کیرم جلق میزد.ناله ام در اومده بود.حدس میزنم منیر میدونست پرستو برام از اینکارا نمیکنه؟؟؟ براهمین هم تو اینکار سنگ تموم گذاشت و کارشو با شدت و درحد تمام و درکمال مهارت انجام میداد طوریکه داشتم از حال میرفتم.فکر کنم صدای آخ خ خخخخخخ  و اوخم خونه رو برداشته بود.حالت شهوانی و گرمی مشروب از یکطرف ریتم ساک زدن ماهرانه منیر از طرف دیگه همچنین حالت کون دادن پرستو منو از خود بی خود کرده بود.دستامو بطرف موهای منیر بردم و سر منیر رو بطرف کیرم فشار دادم.هیچی جز ارضا شهوت حالیم نبود.کیرم به ته حلقش رسیده بود از داغی حلقش یکدفعه آبم با فشاررررر زیادی ریخت توحلق و دهنش داشت خفه میشد.دستاشو به رونام زد و هلم داد عقب و سرشو از زیر دستام خلاص کرد.شروع کرد به سرفه کردن و نفس نفس زدن مثل غریقی که تازه از آب درش آورده باشن نفس میکشید مقداری از آبمنی هم پاشید رو صورت و چشماش.سرشو گذاشت لبه تخت و شروع کرد به سرفه کردن.منیر در حال سرفه کردن بود که یک لحظه رومو طرف محسن و پرستو کردم ببینم کار گائیدن پرستو بکجا رسیده؟؟؟ هنوز محسن داشت تلمبه میزد.نگام به کون پرستو که افتاد چند لکه کبود و قرمز روی لنبر کونش توجهم رو جلب کرد.جای سیلی و کتک بود؟؟فکرکنم موقعیکه محسن خواسته پرستو رو بکنه از دیدن کون به اون سفیدی وخوشگلی چنان حشری شده که چند تا سیلی یا ضربه محکم زده به لنبرای سفید پرستو و چون پوستش خیلی لطیف و حساسه جاش همینطور قرمز و کبود مونده شایدهم کتکش زده چیزی نفهمیدم؟؟؟؟؟؟ شاید هم کیر محسن خیلی کلفت بوده وقتی اونو گذاشته در سوراخ کونش و فشارررر داده پرستو دردش گرفته و طاقت نیاورده و خودشو جابجا کرده که از زیرش در بره آقا محسن هم زده در کونش؟؟ برای همین هم جیغ زده و مامانشو صدا کرده؟؟کمی سرمو کشیدم جلوتر بصورت پرستو که نگاه کردم دیدم صورتش از آبمنی خیس خیسه؟؟؟ یقینا آقا محسن تو اون حالت مستی و از هیجان و فشار شهوت اول دهنشو گائیده و آبشوهم ریخته تو دهنش و پاشیده روی صورتش پرستوهم واسه اینکه خفه نشه همه آبمنی رو قورت داده و خورده؟؟؟؟ از اینکه محسن پرستو رو از دهن گائیده خیلی خوشحالشدم.آخه من که دلم نمیومد به زور کیرمو بکنم تو دهنش تا برام ساک بزنه ولی حالا دیگه مزه آبمنی رو چشیده و بهانه ای نداره.از اینکار محسن به وجد اومدم.کارش عالی بوده.مخصوصا حالا که منیر جون طعم ساک زدن رو به کیرم داده بود.پیش خودم گفتم این یکی از مزایای گائیدن پرستو توسط محسن بود.جدا این کوس و کونی که میکنه حلالش باشه.از باز بودن پاهای محسن معلوم بود تا اونجاکه تونسته و جا داشته کیرشو تپونده تو کون تنگ پرستو.حالام  طوری از پشت پرستو رو بغل کرده و به کونش چسبیده که هیچ کدومشون قدرت تکون خوردن نداشتن و همونجوری هر دوشون مونده بودن.همونطورکه منیر گفت کیر محسن خان خیلی کلفته و چون به زور تا دسته اونو کرده تو کون پرستو ماهیچه های کونش به حد جرررررر خوردن رسیده و چون قدرت جمع شدن نداشته تو همون حالت انقباض مونده و باعث شده که کونش قفل کنه و نتونن تکون بخورن؟؟؟؟؟؟ پرستو جووووووونمم که قربونش برم این حالتو خیلی دوست داره.یعنی وقتی کیرررررر تا خایه میره تو کووووووونش تو همون حالت میمونه و تکون نمیخوره و چون این حالت و خیلی دوست داره همیشه تو این حالت بمن میگه تکون نخورم.حالا هم از محسن خواسته تکون نخوره تا خوب لذت کلفتی کیرشو بچشه و کونش بازتر شه.پرستو آهسته ناله میکرد و نفس نفس میزد.فکر میکنم خیلی حال میکنه اینجوری که من دارم از نزدیک میبینم پرستو از پوزیشن و نحوه گائیدن محسن خیلی خوشش اومده چون در حالیکه آروم ناله میکرد متکا رو هم گاز میگرفت کله شو هم مثل آره و نه گفتن پائین و بالا میکرد.حرکات پرستو بخوبی نشون میداد که دوست داره حالا که همه کیر محسن تو کونشه از این کیررررر رکلفت و جدید لذت بیشتری ببره.برا همینم یواش ناله و آخخخخخ و اووووخ میکرد.تکونم نمیخورد.محسنم دو طرف کون سفید پرستو رو گرفته و خودشو سفت به کون پرستو چسبونده بود.در مقابل هیکل پر موی محسن جلوه سفیدی پوست و زیبائی کون پرستو بخوبی خود نمائی میکرد.همینطورکه نگاهشون میکردم و توی صحنه اونا بودم صدای منیر که سرفه اش قطع شده منو بخود آورد برگشتم دیدم منیر چرخیده و کون گرد و سفیدشو طرفم قمبل کرده و ژست پرستو رو بخودش گرفته.

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر